Експерт: Зростання продажів органічних продуктів сповільниться
- Фото:
- npr.org
Незважаючи на пандемію, а в певному сенсі і через неї, сегмент органічної продукції завершив рік з загальним зростанням продажів в 12,7%, досягнувши $ 256 млрд.
Про це на виставці Natural Products Expo East в Філадельфії розповіла експерт ринку Шарлота Маст, передає foodnavigator.
Зараз, за її словами, зростання продажів трохи сповільнюється, але все рівно залишається високим.
"Під час пандемії імунітет і здоровʼя стали головними пріоритетами споживачів. Люди намагалися вживати здорову їжу, нові бренди, і в багатьох випадках продовжують дотримуватися своїх пріоритетів в сегменті продуктів харчування і напоїв. Це дозволяє зростати нашій промисловості в 2021 році", — сказала вона.
Згідно з прогнозами, продажу галузі за підсумками 2021 р виростуть на 6,6% до $ 271 млрд. До 2023 року обсяг продажів перевищить $ 300 млрд.