Опубліковано

LEGO Group оголосила результати першого півріччя 2021 року

Теги:
LEGO Group

Сьогодні LEGO Group повідомила про свої фінансові результати за перше півріччя — до 30 червня 2021 р.

Доходи за цей період виросли на 46 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року і сягнули 23 млрд данських крон. Продажі споживачам виросли на 36 відсотків, що перевищує відповідні показники іграшкової галузі та забезпечує зростання частки як глобального ринку в цілому, так і усіх основних ринків.

Операційний прибуток склав 8 млрд данських крон, що на 104 відсотки більше, ніж у першому півріччі 2020 року, попри амбітну програму стратегічних інвестицій для підтримки зростання у довгостроковій перспективі.

Генеральний директор LEGO Group Нільс Б. Крістіансен відзначив: "Ми дуже задоволені прогресом, якого ми досягнули за перше півріччя у всіх сферах своєї діяльності. Запорукою таких результатів став високий попит на наш асортимент продукції, який привабив нових будівельників до бренду LEGO®. Зростання у порівнянні з аналогічним періодом минулого року також зумовлене скороченням цьогорічних обмежень, пов’язаних з пандемією COVID-19: наші заводи працювали без зупинок; знову відкрилась більшість роздрібних магазинів.

Також свій результат дали багаторічні інвестиції в електронну комерцію, інноваційні продукти та глобальна мережа ланцюжків постачання. Прекрасні фінансові результати дозволять нам активізувати стратегічні інвестиції в екологічність та діджиталізацію.

Пан Крістіансен також додав: "Ми особливо вдячні нашій неймовірній команді. Попри всі виклики й невизначеність останніх шести місяців, наші люди працювали надзвичайно наполегливо, аби залучити до гри ще більше родин в усьому світі".

Усі ринкові групи показали зростання на двозначну кількість відсотків

Усі ринкові групи продемонстрували зростання продажів споживачам на двозначну кількість відсотків. Такий результат був зумовлений високою якістю та різноманітним асортиментом, який привабив гравців різного віку й різних інтересів. Найпопулярнішими темами стали LEGO® City, LEGO® Star Wars™, LEGO® Harry Potter™, LEGO® Creator Expert та LEGO® Technic.

Операційний прибуток збільшився більше ніж удвічі попри значні інвестиції у великі довготривалі ініціативи, як-от новий формат роздрібних магазинів, ресурси електронної комерції, цифрова трансформація усієї компанії, а також забезпечення більшої екологічності продукції та господарчої діяльності. Операційний прибуток був також дещо зменшений через зростання вартості вантажних перевезень та сировини.

Пан Крістіансен заявив: "Якщо ж говорити про друге півріччя 2021 року, то ми й надалі спостерігаємо високий попит на нашу продукцію. У більш віддаленій перспективі ми очікуємо стабілізації зростання для провідних продуктів, коли люди повернуться до того рівня споживання, яке існувало до пандемії. Ця тенденція у поєднанні з нашими планами щодо прискорення реінвестицій у майбутнє нашої справи у перспективі мають призвести до більш нормалізованого рівня прибутку.

Наші інвестиції покликані забезпечити стале майбутнє бізнесу та підтримати нашу місію: позитивно впливати на дітей та світ, який вони успадкують. У цьому контексті особливо важливу роль мають відіграти цифровізація та сталість, і ми надзвичайно задоволені тим поступом, якого досягають наші команди у цих сферах. Ми також продовжуватимемо розвивати ігрові аспекти та виразність бренду, щоби гра LEGO була різноманітною та приємною для всіх".

Розбудова сталого майбутнього

Компанія досягла прогресу в реалізації свого прагнення створювати більш екологічну продукцію. У червні було представлено прототип цеглинки, виготовленої з перероблених одноразових пластикових пляшок — це важливий крок до того, щоб відійти від використання невідновлюваної сировини. Також було успішно випробувано паперові пакети, які мають замінити одноразовий поліетилен у коробках. Нова паперова упаковка буде поступово вводитися у використання з початку 2022 року. Ці заходи дозволяють LEGO Group продовжувати рух до поставленої мети — переходу до 2025 року на 100% екологічну упаковку.

Стосунки споживачів з брендом онлайн та у магазинах

Інвестиції LEGO Group у фізичні та цифрові канали роздрібної торгівлі у першому півріччі принесли свої плоди. Електронні продажі через нашу платформу та платформи партнерів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року виросли на 50 відсотків.

Компанія також запустила новий формат роздрібних магазинів, який у другому півріччі 2021 року буде реалізовано приблизно у 60 магазинах. Цей формат був представлений у червні на відкритті нового флагманського магазину в Нью-Йорку. Він покликаний створювати для відвідувачів ефект занурення, гри з брендом, яка залишається у пам’яті.

LEGO Group продовжила розширювати глобальну роздрібну мережу, відкривши у першому півріччі 2021 року більше ніж 60 фірмових магазинів, зокрема, понад 40 у Китаї. Завдяки цьому загальна кількість роздрібних магазинів LEGO станом на 30 червня сягнула 737, причому 291 з них розташовані у Китаї.