NOVUS планує розвивати мінімаркети і поки не збирається виходити в інші регіони
- Фото:
- All Retail
У планах компанії — сконцентруватися на столичному регіоні.
Про це в інтервʼю RAU розповів генеральний директор мережі Novus Марк Петкевич.
"Вивчаємо новий для себе формат біля дому через Mi Маркет.
Прийняли рішення поки не відкривати його під власним брендом, все-таки там немає всіх переваг NOVUS. На 70-90 кв. м немає можливості реалізувати те, до чого звик наш клієнт: великі вітрини, широкий асортимент як food, так і non-food категорій, великий вибір фреш-продукції, парковки і інші сервіси.
Але в міні-форматі є свої привілеї — коли у клієнта немає часу/бажання кудись їхати, що особливо актуально в холодну пору року, то Mi Маркет завжди під рукою, він - хороша альтернатива для невеликих закупівель, і ще й компактний і затишний.
Хочемо відкрити ще мінімум 20-30 торгових точок Mi Маркет, чітко сформувати концепт, вивчити ринок, потреби покупця, а після приймати рішення про масштабування. Поки Mi Маркет — пілотний проект на стадії вивчення.
Поки продовжимо відкривати магазини в межах Києва та Київського регіону. Всеукраїнських амбіцій в даний момент немає. Хочемо створювати гідний продукт і розвивати його тут, можливості дозволяють. А ось масштабування в інших містах — це нові виклики, операційка, додаткова логістика. До цього теж потрібно бути готовим. Відкривати по одному магазину у Львові, Харкові, Одесі або в інших містах — неправильно. Потрібно відразу відкривати 8-10 магазинів, щоб це було виправдано "- зазначив топ-менеджер NOVUS.