«Персональний помічник» від COMFY – новий онлайн-сервіс для тих, хто робить ремонт
- Фото:
- All Retail
COMFY запустив унікальний онлайн-сервіс «Персональний помічник» для тих, хто розпочинає ремонт або планує комплексну покупку побутової техніки та електроніки.
У рамках нового сервісу за кожним клієнтом буде закріплений персональний помічник, який допоможе з вибором техніки, організує її доставку або зберігання на складі та надасть персональну знижку.
Для підключення сервісу «Персональний помічник» необхідно залишити номер телефону на сторінці сервісу або написати свій запит у чат на сайті Comfy.ua або в одному з популярних меседжерів. А далі ваш персональний помічник...
Підбере техніку за заданими параметрами
Персональний помічник у будь-якому зручному для вас форматі та месенджері допоможе з вибором та комплексною покупкою кількох одиниць техніки. Якщо ви не визначилися з вибором, помічник зробить кілька добірок з урахуванням замовлених брендів, кольорів, розмірів та інших параметрів.
Зробить персональну знижку
Кожному користувачеві сервісу «Персональний помічник» COMFY надає персональну знижку на побутову техніку та електроніку.
Проконтролює доставку
Персональний помічник узгодить з вами дати та формат доставки – від самовивозу з магазину до адресної доставки.
Організує зберігання техніки на складі у COMFY
Якщо ви придбали у COMFY всю техніку для дому – від варильної поверхні до телевізора та пилососа, персональний помічник організує зберігання техніки на складі у COMFY та доставку з урахуванням етапності ремонтних робіт.