Опубліковано

METRO продовжує відкриття магазинів смарт-формату на Західній Україні

Теги:
Metro
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

В середині літа поточного року в Луцьку на місці маркету «Бери-Вези» в результаті оновлення концепції відкрився магазин METRO смарт-формату. Подібна реновація — не в новинку для самого рітейлера.

Нагадаємо, що аналогічних змін в травні поточного року був схильний і магазин METRO в Тернополі.

Смарт-ТЦ в Луцьку працює згідно з оновленою концепції торгових центрів малого формату METRO. Вона передбачає повноцінне обслуговування всіх груп споживачів компанії, з посиленим фокусом на професійних клієнтів — представників готельно-ресторанного бізнесу та роздрібної торгівлі.

За даними пресслужби рітейлера, мета компанії — дати можливість жителям Луцька отримати той рівень сервісу, який надає METRO в інших містах. Зокрема, в рамках доступних площ було розширено асортимент товарів шляхом власних торгових марок, власного імпорту, замороженої продукції та товарів короткого терміну реалізації. Тепер на полицях магазину в Луцьку клієнти можуть знайти свіжу рибу, мʼясо, великий асортимент товарів з Італії, Франції, Іспанії, Польщі та інших країн.

  Відзначимо також, що торгова площа луцького METRO в новому форматі збільшилася на 200 кв. м, досягнувши в цілому 1600 кв. м.

Крім того, в торговому залі поміняли освітлення, декорацію, додали морозильні ларі, відкрили холодильну кімнату, виділили відділ хімії та косметики, додали стелажне обладнання, тим самим зробивши покупки для клієнтів більш комфортними.

Зміни, які відбулися в бізнес-процесах магазину METRO смартформату:

- клієнти HoReCa в Луцьку можуть скористатися послугою безкоштовної доставки 4 рази на тиждень (включаючи розширений асортимент ТЦ класичного формату);

- для професійних HoReCa клієнтів рытейлер пропонує digital-рішення (оформлення замовлень через сайт мережі);

- оновлена система лояльності, швидка реєстрація клієнтів і надання повного пакета документів;

- для всіх категорій клієнтів діють гуртові знижки від 2-3 одиниць товару;

- для зручності здійснення покупок було збільшено час роботи магазину в будні дні до 22:00, у вихідні — до 20:00.

«Глобальна місія METRO — бути надійним партнером для приватного бізнесу», — стверджують в пресслужбі мережі. Тому в компанії мають намір і далі крок за кроком реалізовувати стратегію підтримки HoReCa в Україні.