Опубліковано

Ринок електронної комерції в Польщі досягне 40,5 млн. доларів протягом 5 років

Все вказує на те, що польський ринок електронної комерції буде рости з кожним роком. Майже 85% поляків заявляють, що навіть після закінчення пандемії вони не мають наміру знижувати частоту електронних покупок.

Уже в 2020 році онлайн-канал отримав 14% частки у вартості роздрібних продажів. На це, серед іншого, вплинули пандемія і прискорений розвиток платформ електронної комерції. У звіті компанії Accenture «Споживач у новій реальності» вказується, що в травні 2019 року 57% польських споживачів купували онлайн. Роком пізніше інтернет-користувачів було вже 72%, а зараз 60% споживачів регулярно здійснюють покупки в Інтернеті.

У 2020 році поляки здійснили онлайн-покупок на суму понад 15,3 млрд. євро. Це зростання на 31,4%. в порівнянні з 2019 роком. Польський ринок електронної комерції є одним з найбільш динамічно розвинутих європейських ринків. Згідно з дослідженням організації eCommerce Europe, Польща отримала кращий результат у всій Європі, хоча знаходиться лише на початку шляху розвитку в порівнянні із західними ринками.

Якщо компанії хочуть домогтися успіху в галузі електронної комерції, вони повинні зосередитися на потребах покоління Z, тому що в найближчі роки воно буде основною групою споживачів — пише wiadomoscikosmetyczne.pl

В цілому, у всіх вікових групах в процесі покупок в Інтернеті найчастіше використовують ноутбук (80% відповідей), далі — смартфон (69%) і стаціонарний компʼютер (50%). Таким чином, створюється враження, що ефективна, повна і безпечна ІТ-інфраструктура є ключовою опорою для компаній. Одна з цілей Європейської комісії — оцифрувати підприємства до 2030 року. Відповідно до неї, 75% компанії в Європейському Союзі повинні використовувати, в тому числі, хмарні рішення.