Опубліковано

Дискаунтери продовжують нарощувати частку на британському ринку

Теги:
Aldi
Lidl
Фото:
today.com

Загальний обсяг продажів продуктів харчування знизився до -0,7% за останні чотири тижні, що закінчилися 9 жовтня 2021 року, оскільки покупці в Великобританії починають міняти баланс своїх звичок у витратах, показують нові дані, опубліковані сьогодні NielsenIQ.

За останні чотири тижні, що закінчилися 9 жовтня 2021 року, покупці з Великобританії витратили на продукти харчування 11,8 млрд фунтів стерлінгів, що на 41 млн фунтів стерлінгів менше, ніж за той же період минулого року.

Тим не менш, це все ще на 6,6% більше, ніж до пандемії два роки тому.

Що стосується показників роздрібної торгівлі, то за останні 12 тижнів Lidl (+ 12,1%) і Aldi (+ 8,9%) продовжили нарощувати продажі. Tesco (+ 1,9%) і Marks and Spencer (+ 9,4%) були єдиними роздрібними торговцями, крім дискаунтерів, які збільшили частку ринку.

За останні чотири тижні збільшилася кількість відвідувань магазинів (+ 5,5%) і покупок в Інтернеті (+ 5,3%).

У міру того, як покупки в Інтернеті стають частиною звичних покупок продуктів, дані NielsenIQ Ecommerce Benchmark виявили еволюцію того, як споживачі в Великобританії купують продукти в інтернеті в порівнянні з минулим роком. Частка продажів (12,6%) лише трохи знизилася з 12,9% рік тому, але більш ніж 1 з 4 покупців продовжують купувати продукти в інтернеті.