Опубліковано

«АТБ-Кафе» в деталях: що має на увазі новий проєкт найбільшого рітейлера?

Теги:
АТБ-Маркет
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Серпень для корпорації АТБ став періодом старту нових рішень. Зокрема, вперше в мережі запустили відділ вагової кулінарії «АТБ-Кафе».

Локацією для такої інновації вибрали магазин в селі Лісники під Києвом.

Зараз асортимент готових страв з «АТБ-Кафе» складається з 42 позицій. Покупцеві доступні різні салати, гарніри, мʼясні і рибні страви, копченості, морепродукти та солодкі вироби.

Як повідомляють в пресслужбі рітейлера, цех з приготування страв для проєкту «АТБ-Кафе» був побудований «з нуля» і оснащений високопрофесійним обладнанням.

«Цільова аудиторія «АТБ-Кафе» - це люди з інтенсивним графіком роботи та бажанням придбати вже готові свіжі, якісно приготовані кулінарні страви, з метою максимального часу з сімʼєю та економії часу на приготування», — інформують в управлінні з корпоративних комунікацій корпорації АТБ.

У планах оператора — забезпечити ще 25 своїх дискаунтерів відділами з кулінарією. Штат для таких магазинів будуть формувати на підставі планових і фактичних показниках продажів торгової точки. В цілому, в компанії збираються виділити додаткові штатні одиниці для обслуговування нового сервісу «АТБ-Кафе».

При цьому, обʼєкти для впровадження сервісу готових страв будуть підбирати за критеріями оцінки, які сприяють забезпеченню потреби покупців в даному продукті. Для запуску відділу з готовою кулінарією в той чи інший магазин беруться до уваги такі аспекти:

- магазини великої площі з високим товарообігом;

- розташування торгового обʼєкту в великому спальному районі, центральних частинах міста або жвавих заміських трасах.

Зараз аналітики «АТБ-Маркет» вивчають попит покупців і динаміку показників роботи поки єдиного в мережі «АТБ-Кафе».

Чи означає впровадження мережею АТБ останніх інновацій (кулінарія, власна випічка), що традиційні кордони між форматами роздрібної торгівлі змиваються, а дискаунтери стають все більше схожими на супермаркети та магазини біля дому? У самій компанії нам відповіли, що «АТБ Кафе» — це всього лише додатковий сервіс для покупців мережі. І формат дискаунтера магазинів АТБ при впровадженні нових сервісів не змінюється.