Shell хоче, щоб 50% маржі формувалося від продажу непаливних товарів і послуг
Нова концепція Shell Café, вже реалізована майже на 240 АЗС, покликана допомогти компанії збільшити маржу від продажу непаливних товарів.
Згідно зі стратегією Shell Retail очікується, що до 2025 року 50% маржі буде надходити від цього типу товарів і послуг. Для цього Shell має намір розширювати співпрацю з ключовими партнерами, інвестувати у свої станції та розвивати власні бренди, такі як Shell Café.
- Наші заправні станції будуть прагнути пропонувати комплексні послуги за принципом convenience. АЗС стане місцем, де можна буде не лише заправлятися різними видами палива, але і здійснювати покупки, а також скористатися необхідними послугами, — говорить генеральний директор відділу роздрібного ринку Центральної та Східної Європи Shell Group Олександр Колякін.
- Shell Café — це наша нова кафейно-гастрономічна концепція, створена на основі спостереження за ключовими ринковими тенденціями та поведінкою споживачів. Ми бачимо, що люди, які приїжджають до нас хочуть зробити кілька справ в одному місці. Розвиток електромобілів також означає, що в майбутньому клієнти будуть проводити набагато більше часу на АЗС в очікуванні зарядки своєї машини. При цьому, чашечка кави, яка знаходиться в центрі цієї концепції, є свого роду ритуалом для більшості людей, — продовжує Олександр Колякін.
Зокрема, дослідження SW Research, проведене для компанії Shell Polska, показало, що 80% поляків пʼють каву «на місці», з них 41% — купують її на заправках. Майже половина респондентів (46%) зізналися, що відвідують з цією метою заправні станції не рідше одного разу на тиждень. Розвиток кавових концепцій — це відповідь паливних компаній на цю тенденцію.
Shell Café дебютувало 16 серпня в деяких країнах Центральної та Східної Європи (включаючи Чехію, Росію, Словаччину та Україну). Вона замінить наявну концепцію deli by Shell, тому що, як підкреслює паливний гігант, ще краще відповідає зростаючим очікуванням споживачів.
«Різниця між deli by Shell і Shell Café колосальна. Ми кардинально змінили операційні процедури, зробивши наголос в першу чергу на якість продукції та її походження. Ми впровадили продукти з чистою етикеткою і, що найбільш важливо, кава дуже хорошої якості — як в автоматах, наявних на станціях, так і в зернах, які клієнти можуть купити додому. У більш ранньої операційної моделі всього цього не було», — підкреслюють в пресслужбі паливного рітейлера.
З введенням нової концепції Shell також змінює інтерʼєр своїх АЗС. У Центральній і Східній Європі група вже провела ребрендинг 600 точок, а весь процес повинен бути завершений у 2023 році.