Apple, Amazon і Microsoft визнані найдорожчими брендами в світі
У топ-5 представлені технологічні бренди, в трійці лідерів без змін — це Apple, Amazon і Microsoft.
Консалтингове агентство Interbrand представило рейтинг найдорожчих брендів 2021 року.
На першу трійку в цьому році припадає 33% загальної вартості сотні найдорожчих брендів. Всього вони оцінюються в $ 2,67 млрд, що на 15% більше, ніж в минулому році.
Бренди з першої пʼятірки за рік подорожчали. Зростання вартості Apple склало 26%, Amazon — 24%, Microsoft — 27%, Google — 19%, Samsung — 20%.
Найбільш помітне зростання — у Tesla (14-е місце). За рік вартість бренду зросла на 184% — до $ 36,27 млн.
Interbrand — консалтингове агентство в галузі брендингу (ребрендингу, нейминга), один зі світових лідерів. Засноване в Лондоні в 1974 році. Компанія найбільш відома своїм щорічним дослідженням в якому оцінюють ТОП-100 найдорожчих брендів світу.