Carrefour відзначає зниження продажів у Франції в третьому кварталі
- Фото:
- All Retail
Найбільший рітейлер Європи заявив, що зростання виручки сповільнилося в третьому кварталі через слабші продажі на основному французькому ринку, де карантин вдарив по бізнесу в його великих заміських гіпермаркетах.
Раніше в цьому місяці Carrefour і Auchan завершили переговори про можливе партнерство.
Carrefour знаходиться в розпалі пʼятирічного плану, запущеного в січні 2018 року по скороченню витрат і збільшенню інвестицій в електронну комерцію для збільшення прибутку і продажів, оскільки він прагне боротися зі зростаючою загрозою з боку онлайн-конкурентів, таких як Amazon, і дискаунтерів, таких як Lidl .
Carrefour повідомив, що в третьому кварталі продажі досягли 20,47 млрд євро (23,83 млрд доларів), що на 0,8% більше, ніж у другому кварталі.
У Франції продажі впали на 0,3% після зростання на 4% у другому кварталі.
Продажі французьких гіпермаркетів впали на 2,8% за квартал після зростання на 4,3% у другому кварталі.