Опубліковано

Interbrand назвала топ-10 найдорожчих рітейл-брендів світу

Теги:
рейтинг ритейлерів
Фото:
depositpotos.com

Міжнародна дослідницька компанія Interbrand представила своє чергове дослідження найдорожчих світових брендів світу.

За підсумками дослідження, список найдорожчих брендів світу передбачувано очолила компанія Apple — її торгову марку оцінили в $408,3 млрд, за рік він подорожчав на 26%.

На другому місці Amazon — бренд найбільшого онлайн-рітейлера світу за рік подорожчав на 24% і його вартість перевищила $249,2 млрд.

Замикає трійку лідерів компанія Microsoft з оцінкою $210,2 млрд, яка в 2020-му зуміла потіснити технологічний гігант Google, який входить тепер лише в пʼятірку найдорожчих брендів з оцінкою $196,8 млрд.

У першу десятку також увійшов McDonaldʼs, який з 2016 року демонстрував завидну стабільність свого зростання, але у 2020 році через пандемію та локдауни по всьому світу дещо втратив свою вартість бренду, але не зайняте місце в рейтингу. І як тільки епідеміологічна ситуація почала покращуватися, бренд відразу повернув собі втрачене (+7%, $45,86 млрд).

Рейтинг топ-10 представників рітейлу виглядає так: