JD.com планує збільшити закордонні інвестиції та кинути виклик Amazon
- Фото:
- malls.com
JD.com планує збільшити інвестиції за кордон, повідомив CNBC один з його топ-менеджерів, оскільки китайський гігант електронної комерції прагне залучити міжнародних користувачів.
Технологічний гігант був менш агресивним, ніж його конкурент Alibaba, у розширенні своєї присутності за кордоном. Але міжнародна експансія обох китайських фірм може поставити під сумнів домінування Amazon в електронній комерції в певних частинах світу.
Протягом найближчих років JD.com «збільшуватиме інвестиції в країни, які відповідають стратегіям JD, незалежно від того, чи це стосується складського господарства, логістики чи ланцюга поставок», — сказав Сінь Ліцзюнь, новопризначений виконавчий директор роздрібного бізнесу JD.
Сінь сказав, що JD проводить «подальший стратегічний аналіз у В’єтнамі та Європі» як потенційних місць для розширення.