Опубліковано

ФК «Карпати» нестандартно презентували нову форму та оголосили титульного спонсора – бренд «Львівське»

11 листопада на території Львівської пивоварні відбулась унікальна подія – футбольний клуб «Карпати» презентував оновлену форму гравців клубу та оголосив про початок співпраці із брендом «Львівське».

Креативний підхід до презентації форми гравців — нова тенденція у футбольному світі, тож «Карпати» не залишились осторонь сучасних трендів. Для унікальної презентації було обрано легендарну Львівську пивоварню, яка з гордістю залучилась до цієї ініціативи в якості спонсора клубу.

Мідні чани, цех розливу, пиво виробництво, історичні будівлі Львівської пивоварні, сяючі зали музейно-культурного комплексу «Львіварня» — усі ці локації створили чудову атмосферу для презентації клубної форми «Карпат».

«Насамперед щиро дякуємо за запрошення взяти участь у такій нестандартній та цікавій фотосесії. Такого досвіду у нас ще не було! Хлопці приємно вражені масштабами пивоварні та теплим прийомом колективу. Та ще і погода сприяла нашим планам. Ми пишаємось, що нашим титульним спонсором буде саме „Львівське“, бренд з такими багатими традиціями та славетною історією», — ділиться враженнями від фотосесії капітан команди ФК «Карпати» Денис Кожанов.

Нова форма виконана у класичних кольорах клубу: для домашніх матчів — у зеленому, для виїзних — у білому. Особливе місце тепер відведено леву, адже він є символом міста, символом клубу та символом титульного спонсора «Львівське». Так, зокрема, його нанесено на лівий рукав футболки гравців. На передній частині зображено логотип «Львівське».

З листопада 2021 року бренд «Львівське» став новим титульним спонсором клубу: «Сьогодні ми можемо спостерігати початок нової глави у футбольному житті регіону: легендарні карпатські леви повертаються! Бути титульним спонсором головної львівської команди  неймовірна честь для бренду „Львівське“, адже ми маємо багато спільного та розділяємо однакові цінності. Бренд „Львівське“, так само як і ФК „Карпати“, є родом зі Львова, тому місія нашого бренду у цьому партнерстві — підтримувати свою регіональну гордість», — коментує Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine

Нагадаємо, що футбольний клуб «Карпати» відновлено у 2020 році в рамках реалізації громадської ініціативи з відродження львівських «Карпат». Перезапуску клубу сприяли усі покоління «Карпат», ветерани команди, які ще 1963 року брали участь у створенні та становленні клубу, здобули Кубок СРСР у 1969 році. Керівником «Карпат» став легендарний львівський футболіст Степан Юрчишин, головним тренером — відомий гравець одного з найкращих складів команди Андрій Тлумак.