Алло планує розвиватися як національний маркетплейс
- Фото:
- All Retail
Група компаній "Алло" планує розвиток у форматі національного маркетплейсу.
Ми тепер національний маркетплейс, але це треба довести. Я знаю, що доведеться багато працювати, щоб стати справді національним маркетплейсом. Наше завдання — дати споживачам найкращий сервіс, розвивати екосистему, розвивати SuperApp (мобільний додаток — ІФ), в якому споживач може і замовити логістичні послуги, і фінансові сервіси, і програму лояльності, і широкий асортимент, за рахунок партнерів маркетплейсу», — заявив СЕО групи компаній «АЛЛО» Максим Раскін у ході "Дніпровського економічного форуму".
За його словами, компанія розділила свої послуги на окремі продукти, і у кожного продукту зʼявився Product Owner (людина, яка управляє виробництвом продукту).
"Ми почали працювати за принципом екосистеми, будувати для споживачів не тільки торговельні сервіси, а й супроводжуючі сервіси, такі як логістичний та фінансовий сервіси. Ми почали йти більше в технології, тому що усвідомили, що відхід у швидкість завжди супроводжується технологіями. І тут диджиталізація виходить на перший план", — підкреслив Раскін.
За його словами, зараз на сайті «Алло», крім власних товарів, також представлено близько 2,5 тис. мерчантів. Всього на сайті близько 2,5 млн. активних карток товарів.
ТОВ «Алло» створено у 1998 році. Станом на жовтень-2020 мережа налічує 345 торгових точок у 140 містах України.