Опубліковано

Онлайн-продажі Nestlé подвояться до 2025 р.

Швейцарський виробник продуктів харчування Nestlé розраховує подвоїти свої доходи від електронної торгівлі з 13% у 2020 році до 25% від загального обсягу продажів до 2025 року за рахунок додаткових інвестицій у маркетинг та технології.

За перші девʼять місяців 2021 року частка електронної комерції у загальних продажах корпорації зросла до 14,1% з 12,8% роком раніше, — повідомляє belretail.by

Одна з причин, через яку великі харчові корпорації намагаються продавати свою продукцію безпосередньо споживачам, — це збір даних про звички покупців. Apple та Google вжили заходів, щоб рекламодавці не могли відстежувати дані користувачів без їхньої згоди, тому компанії шукають інші способи отримання інформації.