Що купують українці на Black Friday 2021
На які товари українці витратили найбільше коштів на «Чорну п’ятницю».
За інформацією аналітичного відділу компанії «Епіцентр К», за перші три дні акції Black Friday (22-24 листопада) продажі торговельної мережі зросли на 32% у порівнянні з першою половиною минулого тижня (15-17 листопада). При цьому збільшилась як кількість транзакцій (на +15%), так і середній кошик (+18%). Водночас в мережі торговельних центрів очікують, що друга половина акції, на яку й припадає «Чорна п’ятниця», продемонструє ще кращу динаміку продажів.
Що стосується найпопулярніших серед українців товарів, то найбільше грошей за перші три дні цьогорічного Black Friday українці витратили на побутову техніку та електроніку: телевізори, холодильники, пральні машини, споживчу електроніку, дрібна побутову техніку тощо.
Традиційно високий рівень продажів в Епіцентрі демонстрували такі напрямки як: сантехніка (ванни, душові, змішувачі, водопровідні системи тощо), покриття для підлоги (керамічна плитка, ламінат і паркет) і декор, куди входить лакофарбова продукція, шпалери та побутова хімія. Замикають п’ятірку найбільш популярних товарних напрямків вироби з дерева (погонаж, двері, покрівля тощо).
Велику увагу в перші дні «Чорної п’ятниці» покупці Епіцентру приділяли Галереї Деко, де найбільший попит мати посуд та текстиль. В електротехніці значна частка продажів припала на декоративне освітлення, що представлене в новому shop in shop-форматі Студія Світла. До топ-10 найпопулярніших серед клієнтів компанії категорій також увійшли будівельні матеріали, товари для саду та городу і вироби з металу (двері, фурнітура, кріплення тощо).
Окрім вищезазначених товарних груп, напередодні свят в Епіцентрі динамічно зростають продажі новорічних прикрас та подарунків. А в умовах перших снігопадів та ожеледиці – автотоварів (шини, омивачі, автохімія та інше).
Щоб якомога більше споживачів могли скористатися вигідними ціновими пропозиціями, мережа торговельних центрів Епіцентр вже не перший рік проводить акцію Black Friday цілий тиждень. Цього року вона триватиме з 22 по 28 листопада, а клієнтам пропонують знижки до 90%.
При цьому мережа збільшила кількість акційного товару на 20% в порівнянні з минулим роком. Загалом, в акції бере участь майже 90 000 артикулів.