Lidl зіштовхнувся з проблемами постачання продукції у Великобританії
- Фото:
- All Retail
Керівник Lidl у Великобританії сказав, що заповнення полиць є «важчою, ніж будь-коли», оскільки нестача водіїв, складських працівників та персоналу харчової промисловості тисне на ланцюги постачання продуктів.
Німецька мережа дискаунтерів, яка представлена більш ніж 12 000 обʼєктами в Європі і США
Крістіан Хертнагель, виконавчий директор британського відділу німецької дисконтної мережі, сказав, що проблеми з доступністю товарів у магазинах зменшилися за останні 10-12 тижнів і «найгірші часи позаду», але для забезпечення все ще потрібна «щоденна наполеглива робота».
Він сказав, що компанії постійно доводиться шукати нові способи вирішення проблем, оскільки поєднання пандемії, Brexit та порушення торгівлі продовжує впливати на бізнес.
Минулого тижня Lidl заявив, що з березня 2022 року інвестуватиме 18 мільйонів фунтів стерлінгів у підвищення заробітної плати своїм найнижче оплачуваним працівникам, з 9,50 до 10,10 фунтів стерлінгів на годину за межами Лондона та з 10,85 до 11,30 фунтів стерлінгів у межах М25 з березня 2022 року в рамках зусиль по утриманню та набирати персонал на висококонкурентному ринку.
Хертнагель сказав, що Lidl хоче відкрити магазини «від Лондона до Шотландії і аж до Саутгемптона», зосередившись на торгових точках площею 1300 кв. м. Він додав, що не розглядає невеликі магазини.
Група заявила, що продажі зросли на 12% до 7,7 мільярдів фунтів стерлінгів за рік до 28 лютого 2021 року. Вона також отримала прибуток до оподаткування в розмірі 9,8 мільйона фунтів стерлінгів.