Alibaba розділить бізнес на міжнародну та китайську комерцію: що зміниться
Китайський гігант електронної комерції Alibaba Group реорганізує свій бізнес на підрозділи міжнародної та внутрішньої торгівлі.
Зміни в компанії відбудуться на фоні боротьби технологічного гіганта з уповільненням економіки та регуляторними репресіями Пекіна, повідомляє Reuters.
Підрозділ міжнародної цифрової торгівлі включатиме AliExpress, яка займається продажем роздрібним покупцям, зокрема, в Європі та Південній Америці. До міжнародного підрозділу також увійде бізнес електронної комерції у Південно-Східній Азії Lazada та Alibaba.com, який більше орієнтований на продаж закордонним бізнес-клієнтам. Міжнародний підрозділ очолить Цзян Фань, який відповідав за основні роздрібні ринки в Китаї.
Підрозділ цифрової торгівлі в Китаї буде включати два основні торгові майданчики Alibaba: Tmall для відомих брендів і Taobao. Його очолить Труді Дай, яка раніше курирувала низку платформ Alibaba.
Труді Дай буде відповідальна за всі роздрібні ринки Китаю, включаючи Taocaicai — сервіс електронної комерції спільноти, Taobao Deals, а також Lingshoutong, платформу управління роздрібною торгівлею для сімейних та популярних.
Alibaba також оголосила про зміну фінансового директора — нинішній заступник директора Тобі Сюй змінить Меггі Ву на посаді фінансового директора з квітня. Тобі Сюй приєднався до Alibaba з PWC три роки тому.
На новинах про зміни в корпоративній структурі акції Alibaba, що котируються на Гонконзькій біржі, впали на 6%, пише Reuters.
Alibaba минулого місяця знизила свій прогноз річного зростання доходів до найнижчих темпів з моменту свого дебюту на фондовому ринку у 2014 році. Крім того, продаж на своєму знаменитому фестивалі онлайн-шопінгу Singles Day зростає найнижчими темпами за всю історію.