Мережа «Сільпо» співпрацюватиме з Агентством зовнішньої торгівлі Італії
- Фото:
- All Retail
Мережа продуктових супермаркетів "Сільпо", що входить до торгово-промислової групи (ТПГ) Fozzy Group (Київ), уклала угоду про співпрацю з Агентством зовнішньої торгівлі Італії (ICE) для просування італійських брендів та товарів, повідомила прес-служба групи.
Згідно з повідомленням, сторони співпрацюватимуть для популяризації італійських брендів та товарів, боротьби з явищем «італійське звучання», підвищення поінформованості про італійську кухню та продукти.
За даними офісу ICE, Італійський інститут статистики за підсумками 2020 року зафіксував зростання імпорту італійських товарів в Україну на 27%, або на EUR208 млн. до попереднього року. У загальному обсязі імпорту італійських товарів продукти харчування становили 12,3%.
Як повідомляється на сайті компанії, мережа «Сільпо» налічує 318 супермаркетів у 60 містах України, а також чотири делікатес-маркети Le Silpo у Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі.
За підсумками січня-вересня 2021 року товарообіг "Сільпо" склав 42,1 млрд грн.