Кількість "доларових" магазинів у США перевищила 34 тисячі
- Фото:
- malls.com
Ряд факторів, які вплинули на розвиток традиційної роздрібної торгівлі в США, призвели до посилення впливу роздрібних мереж, які спеціалізуються на продажах товарів за 1 долар.
Аналітики кажуть, що дискаунтери з фіксованою ціною можуть рости швидше, ніж усі інші формати під час рецесії.
Загальна кількість «однодоларових» магазинів у США зросла до понад 34 000. Лідери ринку — Dollar General, Dollar Tree та Family Dollar — мають половину всіх відкритих магазинів у країні. Інші швидкозростаючі гравці — це 99 Cents Only Stores і Five Below.
Водночас, на тлі швидкого зростання магазинів із фіксованою ціною, кількість критики, яку отримують такі рітейлери, також зросла. ЗМІ все частіше згадують противників формату дискаунтерів, які вказують на те, що відкриття в бідних районах обмежує доступ клієнтів до свіжих продуктів, пише CNBC.
Водночас зазначається, що на тлі високої інфляції та проблем із пропозицією націнка в сегменті магазинів з фіксованою ціною знижується. Зокрема, у Family Dollar, Dollar Tree і Dollar General спостерігається зниження їх прибутків з другого кварталу 2021 року. Проте, незважаючи на проблеми, роздрібні торговці Dollar One можуть стримувати ціни для споживачів, і аналітики погоджуються, що немає ніяких ризиків уповільнення зростання.