Опубліковано

Англійський «Арсенал» — беззаперечний лідер за цінами на домашньому стадіоні

Футбольний клуб «Арсенал» із Лондона, незважаючи на відсутність гучних перемог останніми роками, залишається головним обурювачем спокою фанатів, які планують придбати сувеніри та їжу на домашній арені «канонірів».

В Англії порівняли ціни на продукти харчування та сувеніри по всіх футбольних домашніх стадіонах країни — починаючи з Премʼєр-ліги, і до Ліги 2 — четвертого за силою футбольного дивізіону. І вже п’ятий рік поспіль пальму першості за вартістю товарів у цьому рейтингу утримує лондонський «Арсенал», керівництво та менеджмент якого довгий час вважалися найекономнішими і скупими в англійському футболі — пише belretail.by

Для порівняння, набір для перекусу в кафе на стадіоні «Арсеналу», до якого входять чизбургер та картопля фрі, коштує 18 фунтів стерлінгів, причому ця ціна позиціонується як акційна. У той же час, аналогічний «кулінарний мікс» на стадіоні іншого клубу англійської Премʼєр-ліги — «Саутгемптона» коштує всього на 9.50 фунтів стерлінгів, тобто майже вдвічі дешевше.

Дорожче за інші клуби АПЛ «каноніри» продають і свою сувенірну продукцію в день матчу. У середньому сувеніри із символікою «Арсеналу» коштують на 8-10% дорожче, ніж аналогічні товари інших клубів-конкурентів лондонців у Премʼєр-лізі. А в клубах менш високого рівня — у Чемпіоншипі, Лізі 1 та Лізі 2, ціни бувають і на 60-70% нижчі, ніж у "Арсеналу«.

Невтішні результати «пушкарів» за останні роки не заважають їхнім власникам, серед яких головним утримувачем акцій є американський бізнесмен Стен Кренке, підтримувати високі ціни на товари із клубною символікою та їжу на домашньому стадіоні у день матчів. Хоча багато вболівальників уже неодноразово висловлювали негативну позицію щодо такої цінової політики на тлі невтішних турнірних показників команди.