Опубліковано

Роздрібні продажі Coop Switzerland зросли на 2,6% у 2021 році

У 2021 році чистий обсяг продажів компанії Coop Switzerland зріс на 2,6% до 19,6 мільярдів швейцарських франків (18,8 мільярдів євро), при цьому бізнес супермаркетів був «нарівні» з рекордними показниками минулого року.

Продажі через канал супермаркетів, включаючи Coop.ch, склали 12,1 мільярда швейцарських франків (11,6 мільярдів євро) за рік.

Спеціалізовані магазини групи досягли чистих продажів у 7,5 мільярдів швейцарських франків.

У відділі оптової торгівлі та виробництва чисті продажі зросли на 8,4% до 13,4 млрд швейцарських франків (12,9 млрд євро).

Цьому сприяла ефективність бізнесу Transgourmet, якому вдалося відновитися, незважаючи на нещодавнє повторне закриття готельних закладів.

Онлайн-продажі по всій групі знову показали високі показники, зросли на 13,4% до 3 мільярдів швейцарських франків (2,88 мільярда євро), що на 350 мільйонів швейцарських франків більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Онлайн-продажі в відділі супермаркетів зросли на 14,6%, онлайн-продажі в DIY зросли на 27,1% (через придбання Jumbo), тоді як Livique / Lumimart досягли збільшення онлайн-продажів на 10%, а Microspot.ch зросли на 7,4%.

Загалом по всім напрямкам Coop повідомила про продажі в 31,8 мільярда швейцарських франків (30,54 мільярда євро) за рік, що на 1,6 мільярда швейцарських франків більше, ніж за попередній 12-місячний період.

У заяві групи йдеться: «У секторі роздрібної торгівлі чистий продаж зріс на 2,6%. Оптово/виробництво зросло на 8,4%. Таким чином, незважаючи на складні умови, обидва напрямки розвивалися позитивно в Coop. Coop дякує своїм співробітникам за їх надзвичайну роботу в 2021 році».