Опубліковано

JD.com і Shopify Ink домовились про стратегічне партнерство

Теги:
JD.com
AR ексклюзив
Фото:
Marketing Media Review

JD.com і Shopify оголосили сьогодні, що вони об’єдналися, щоб створити стратегічне партнерство та надати незалежним брендам у США простий надійний спосіб доступу до споживачів у Китаї, водночас дозволяючи продавцям Shopify по всьому світу отримати доступ до мережі якісних постачальників JD.

Партнерство з’єднає мільйони продавців Shopify по всьому світу з 550 мільйонами активних клієнтів JD.com у Китаї, які використовують платформу для пошуку справжніх високоякісних продуктів.

Завдяки цій співпраці JD.com відкриє прискорений канал для брендів на Shopify, щоб розмістити товари через JD Worldwide, транскордонний ринок електронної комерції компанії. У порівнянні з 12 місяцями, які зазвичай потрібні для того, щоб міжнародні бренди почали продавати в Китаї, спрощений канал JD дозволяє брендам Shopify розпочати роботу за 3-4 тижні.

Будуть надані послуги інтелектуального перекладу та розумного перетворення цін. Крім того, глобальна мережа ланцюга поставок JD.com також забезпечує наскрізний сервіс зі США до Китаю, використовуючи вантажні рейси JD.com Китай-США, склади в США та понад 1300 складів і понад 200 000 співробітників доставки в Китаї. .

Крім того, JD.com і Shopify співпрацюватимуть, щоб спростити доступ і дотримання вимог для китайських брендів і продавців, які хочуть охопити споживачів на західних ринках. JD підтримуватиме якісні китайські бренди, щоб налаштувати свої канали DTC через Shopify, а також дозволить продавцям Shopify по всьому світу отримати доступ до мережі постачальників JD через платформу JD Sourcing.

"Об’єднання двох торгових платформ світового класу — Shopify та JD.com — є важливим кроком у вирішенні транскордонної комерції для продавців", — сказав Аарон Браун, віце-президент Shopify. "Майбутнє комерції — це комерція всюди, і це починається з усунення бар’єрів для входу на один з найважливіших ринків електронної комерції у світі".