Опубліковано

Підсумки 2021 р. від Budhouse Group: зростання товарообігу на 22%

Один з провідних девелоперів України оприлюднив результати своєї роботи минулого року

Відвідуваність

У порівнянні з підсумками 2020 року, динаміка відвідуваності ТЦ росте. У 2020 році торгові центри Budhouse Group відвідали 19,4 млн осіб, що на 28% менше, ніж в 2019 році. У 2021 році цей показник виріс до 28,6 млн осіб, що на 50% більше, ніж у 2020 році. Відвідуваність торгових центрів Budhouse Group зростає, в основному через відкриття ТРЦ Nikolsky у Харкові у травні 2021 року. Інші ТЦ відновлюють трафік після падіння у 2020 році з приростом 13,1%.

На 1000 м² орендної площі на день припало близько 552 відвідувачів. Середній показник кількості відвідувань на місяць та часу у торговельних центрах Budhouse Group — 7 разів та 73 хвилини за одне відвідування. Це приблизно стільки ж, скільки у 2020 році, але на 16% менше, ніж у 2019 році. Такі зміни пов’язані з обмеженням роботи сектору розваг та громадського харчування.

Товарообіг

У порівнянні з 2020 роком, товарообіг торговельних центрів у гривневому еквіваленті суттєво зріс: у 2021 році приріст склав 22% у порівнянні з 2020 роком та 13% у порівнянні з 2019 роком. Загальний товарообіг торговельних центрів Budhouse Group у 2021 році, враховуючи новий ТРЦ Nikolsky, становив близько 10,4 млрд гривень. Найбільше зростання товарообігу спостерігалося у ТРЦ Forum Lviv (27%).

Середня орендна ставка у доларах США збільшилася на 9,5%. А завдяки відкриттю ТРЦ Nikolsky, середня орендна ставка в об’єктах компанії зросла на 27%.

Орендарі

У порівнянні з 2020 роком ротація орендарів зменшилась: якщо у 2020 році було підписано 30 нових договорів оренди загальною площею 6564 м², то у 2021 цей показник зменшився до 19 договорів на загальну площу 3 600 м². Завдяки відкриттю ТРЦ Nikolsky у Харкові було підписано ще 155 нових договорів оренди.

Просування онлайн

Загальна кількість контактів з користувачами на онлайн-платформах склала 111 млн разів (охоплення публікацій у соцмережах та відвідування сайту), що на 63% більше у порівнянні з 2020 роком. Загальна кількість підписників у соціальних мережах за підсумками року становила 650 тис. осіб. Приріст протягом року становив 18%.

Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Nikolsky, де за перші пів року роботи акаунт в Instagram набрав 55 тис. осіб і увійшов до 4 найбільш відвідуваних акаунтів у країні. Акаунти в Instagram ТРЦ Fabrika та ТРЦ Forum Lviv, у 2021 році перетнули позначку у 100 тис. осіб та посіли відповідно перше та друге місце у рейтингу українських ТРЦ. Публікації облікових записів об’єктів компанії охопили аудиторію в 109 млн осіб (+73%).

За 2021 рік на сайтах групи було зафіксовано близько 1,8 млн сеансів (приріст 50% до 2020 року), з яких понад 1 млн склали нові користувачі. Кількість пошукових запитів об’єктів компанії становила 800 тис.

Development

Протягом 2021 року компанія продовжувала будівництво житлового будинку преміум класу LINDEN LUXURY RESIDENSES, що є найдорожчим будинком Києва. Зараз об’єкт готується до здачі в експлуатацію.

На території ТРЦ Fabrika у червні 2021 року було відкрито аквапарк площею 5 тис. м², до складу якого входять 3 басейни з водними атракціонами, SPA центр, ресторан та відкритий концертний майданчик.

Восени 2021 року була відновлена активна фаза будівництва ТРЦ Yessa в Одесі. Зараз ведуться роботи з будівництва каркасу будівлі. Станом на січень 2022 року визначено усі якірні орендарі та підписано понад 50% торгових площ. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2023 року.

Також було відновлено будівництво ТРЦ Khortitsa Mall у Запоріжжі. Зараз об’єкт знаходиться на початковому етапі будівництва. Станом на січень 2022 року вже підписано понад 55% торгових площ. Відкриття ТРЦ заплановано на весну 2024 року.