Опубліковано

Перший магазин одягу Amazon використовує QR-коди та сканування долоні

Amazon Style експериментує з різними технічними сервісами, щоб покращити враження від покупок.

Найбільший e-commerce рітейлер світу. Оборот компанії становив 386 млрд. доларів у 2020 р

Amazon відкриває новий технологічний магазин одягу в Каліфорнії. Майже 250 квадратних метрів торгової площі будуть оснащені скануванням долоні, QR-кодами та рекомендаціями в режимі реального часу для безперешкодного шопінгу. Він розташований у торговому центрі преміум-класу в передмісті Лос-Анджелеса.

Завдяки Amazon Style покупці отримають переваги від низки технологічних досягнень, включаючи QR-коди, які можна використовувати для перегляду різних розмірів, кольорів і рейтингів продуктів, а також можливість замовляти одяг онлайн і доставляти його додому. Клієнти отримають доступ до магазину, скануючи свої долоні.

Аналітики повідомляють, що Amazon та інші великі бренди переоцінюють вартість традиційних фізичних магазинів після хвилі закриття роздрібних магазинів в останні роки. За оцінками Coresight Research, минулого року в США було відкрито 5000 нових роздрібних магазинів, що трохи більше, ніж кількість закритих магазинів. За оцінками PwC, трафік клієнтів у магазинах США відновився до докризового рівня.

Запуск Amazon повнорозмірного магазину одягу — це ще одна спроба вийти на фізичну роздрібну торгівлю після того, як спробувала книжкові та продуктові магазини. Очікується, що Amazon стане найбільшим роздрібним продавцем одягу та взуття в США до кінця цього року з продажами понад 45 мільярдів доларів.

Незважаючи на зростання фінансових показників у категорії моди, Amazon все ще дивиться на традиційну роздрібну торгівлю, домінуючи на ринку. Незважаючи на стрімкий розвиток онлайн-каналів, споживачі все ще вважають за краще купувати одяг та взуття традиційним способом — фізичні магазини займають понад 85% ринку.

Запуск Amazon Style — це експеримент, щоб визначити, чи зможе інтернет-гігант розширити свою клієнтську базу. На сьогоднішній день компанія управляє понад 500 магазинами Whole Foods і інвестує в близько 90 роздрібних магазинів під брендами Amazon Books і Amazon Fresh.