Опубліковано

Дискаунтери зміцнюють свої позиції в умовах пандемії у всій Європі

Згідно зі звітом Brand Finance Global про 500 ТОП-брендів, сектор роздрібної торгівлі значно зріс у 2021 році.

У щорічному світовому рейтингу брендів, складеному консалтинговою компанією Brand Finance, 2021 року було багато перестановок. Згідно з підрахунками, бренди дискаунтерів, що працюють у Європі, зросли у вартості найбільше: Edeka — на 63%, а Lidl — на 59%.

Компанія, що займається онлайн-сервісом доставки їжі Delivery Hero, зафіксувала зростання більш ніж на 50%. Як повідомляється, німецький оператор доставки їжі придбав додаткові 39,4% акцій іспанської компанії Glovo.

У десятці найдорожчих брендів представлено два дискаунтери з Німеччини. Обом вдалося покращити свій результат порівняно з минулим роком. Aldi займає восьме місце з вартістю бренду в 19,2 млрд. доларів, а Lidl — десяте з 17,9 млрд. доларів.

В той же час, у світовому рейтингу 500 найкращих брендів Aldi знаходиться на 99-й позиції, Lidl — на 110-му, Edeka посіла 340-е місце, а Kaufland — 446, — інформує handelextra.pl

Американські корпорації, зокрема дві із роздрібної торгівлі, домінують у глобальному рейтингу. Amazon відстає від Apple (355,1 млрд. доларів) і випереджає Google (263,4 млрд. доларів) з вартістю бренду в 350,3 млрд. доларів. За вартістю брендів у категорії країни походження Німеччина випереджає Японію та знаходиться на третьому місці після США та Китаю.