Опубліковано

ТОП-15 найдорожчих брендів світу в ритейлі

Теги:
бренд
Amazon

Сектор роздрібної торгівлі зміцнив свої позиції, перебуваючи на другому місці за значущістю у рейтингу Brand Finance Global 500 і вперше подолав позначку $1 трлн.

У першу сотню із 500 найдорожчих брендів світу увійшли 15 брендів сфери роздрібної торгівлі, e-commerce та ресторанного рітейлу.

Консалтингова компанія Brand Finance склала черговий щорічний рейтинг 500 найдорожчих торгових марок світу. Згідно з даними рейтингу Brand Finance Global 500, найдорожчим-брендом світу в рітейлі став американський гігант інтернет-торгівлі Amazon — його оцінили більш ніж у $350 млрд. Вартість бренду зросла майже на 38%, що вдвічі перевищує темпи приросту річної давності (15%).

Попереду лише компанія Apple, яка другий рік поспіль утримує звання найціннішого бренду у світі. Цього року бренд виробника iPhone оцінили в рекордні $355,1 млрд. Зростання за рік склало 35%. Загалом технологічні бренди залишаються найдорожчими у світі (загальна вартість 50 ТМ майже $1,3 трлн), але половина їхньої сукупної вартості припадає всього на три компанії: Apple, Microsoft і Samsung Group.

На другому місці за сукупною вартістю брендів — роздрібна торгівля, яка вперше перевищила позначку $1 трлн після зростання вартості на 46% під час пандемії COVID-19. Завдяки буму електронної комерції рітейл потіснив банківський сектор на третє місце. У ході пандемії роздрібна торгівля стала найшвидшою галуззю в рейтингу Brand Finance Global 500, випередивши технологічний і медіа-сектори, зростання яких склало 42% і 33% відповідно.

Так само, як і в глобальному масштабі, серед найдорожчих брендів рітейлу домінують компанії зі США та Китаю.