Опубліковано

ТРЦ Happy Mall: 12 тис. відвідувачів щодня та план «Б» на час пандемії

Регіональний торговельний девелопмент відновлюється від наслідків пандемії. Найближчим часом у Рівному буде відкрито новий торговий центр Happy Mall. Катерина Гуршпун та Ольга Чекаліна, керуючі партнери компанії Vindergross property solutions, в інтервʼю з All Retail поділилися планами та перспективами цього проекту.

— Доброго дня. Уточніть, будь ласка, на якому етапі зараз знаходиться процес будівництва ТРЦ? Чи вкладаєтесь у заплановані терміни?

— Зараз ведуться роботи з облаштування внутрішнього простору, монтажу інженерних мереж. Зовнішні роботи (фасад, парковка) закінчено.

Усі терміни дотримуються. Відкриття заплановане на 3 квітня 2022 року.

— Чому саме у Рівному? У цьому місті, за даними низки досліджень, уже досить великий рівень насиченості сучасними торговими майданчиками?

— Спочатку основним завданням було створення концепції невеликого ТРЦ, у форматі «районний торговий центр» (Neighborhood center) з товарами повсякденного попиту. Обʼєкт вписували в екосистему конкретного мікрорайону, в якому основна концепція — це «Місто в місті», місце, де люди можуть жити, працювати, робити покупки та проводити дозвілля.

У процесі аналізу локації, конкурентного середовища та перспектив розвитку району, в якому знаходиться обʼєкт, ми дійшли висновку, що цей ТРЦ може стати Окружним торговим центром (Community center).

Основними конкурентами вважаємо рівненські ТРЦ «Злата Плаза» та ТРЦ «Екватор». Решта торгових обʼєктів у місті немає чіткої концепції, необхідного пулу орендарів, морально і фізично застаріли.

— Чому обʼєкт отримав саме таку назву? Хто провів неймінг?

— Неймінг проводився нашою компанією Vindergross Property Solutions, яка є ексклюзивним брокером та концептологом цього проекту. Пілотною назвою ТРЦ на старті проекту була THE CUBE. Але в процесі опрацювання ідей і гіпотез, ми дійшли висновку, що ця назва більше підходить під будівельний маркет і не має жодної привʼязки до концепції та розташування, не несе в собі потрібного смислового навантаження.

Мікрорайон, в якому побудовано ТРЦ Happy Mall, називається «На Щасливому», саме з цього словосполучення і народилася назва Happy Mall — тут є чітка привʼязка до району, концепції. Назва проста і легко запамʼятовується.

— ТРЦ Happy Mall розташований у новому мікрорайоні Рівного, розташованому в південній частині міста. За Вашими розрахунками, цей обʼєкт буде працювати виключно для місцевих жителів або Ви очікуєте, що до торгового центру зʼїжджатимуться люди з усього міста?

— Ми формуємо такий Tenant Mix, який, на нашу думку, буде цікавий не лише мешканцям району, а й усьому місту та прилеглим населеним пунктам (таким, як Здолбунів, Квасилів, Нетішин та інші). Саме для цього побудовано додаткову дорогу, яка поведе автомобільний трафік через ТРЦ Happy Mall.

— На яку щоденну кількість відвідувачів ТРЦ Ви розраховуєте?

— За нашими підрахунками, з урахуванням сильних якірних орендарів та досить широкої товарної групи, яка буде представлена в ТРЦ, ми розраховуємо на трафік 12-15 тис. осіб на день.

— Продовольчим «якорем» ТРЦ Happy Mall буде супермаркет «Сільпо». Чому Ви зупинили вибір саме на цьому операторі? Чи розглядалися альтернативні варіанти?

— Концепція обʼєкта не передбачає роботу супермаркету у форматі «дискаунтер». Ми повинні були забезпечити такого оператора, який зможе надати найкращу пропозицію в товарному асортименті, буде орієнтуватися на рівень «середнього» та «вище середнього», мати чітку маркетингову концепцію, бути візуально цікавим, сучасним, прогресивним і на тривалий час залишатися актуальним. Саме тому ми зупинили свій вибір на супермаркеті «Сільпо».

— Які ще відомі ритейл-бренди відкриють свої магазини в ТРЦ Happy Mall, окрім «Сільпо» та JYSK?

— У ТРЦ Happy Mall будуть представлені такі оператори: «Аптека доброго дня», «Секунда», PROSTOR, OK Wine, «Табакерка», «Срібна країна», REDI.

Також на етапі фінального узгодження знаходиться великий міжнародний оператор формату «універмаг».

— Чи можете Ви детальніше розповісти про «родзинку» ТРЦ Happy Mall — відому кондитерську?

— Кондитерська CukOlini — це одна з найвідоміших, найсмачніших та найулюбленіших кондитерських у Рівному. Вона вражає високою якістю, доброзичливою та приємною атмосферою. Це та «родзинка», яка дозволить дітям та дорослим насолодитися ароматними кавою, чаєм, а також неймовірно смачними тістечками та випічкою.

— Чи маєте Ви план «Б», якщо історія з пандемією в Україні ще затягнеться на роки?

— Наш план «Б» — це активна забудова мікрорайону та збільшення кількості мешканців навколо, що дасть змогу не виїжджаючи до міста отримувати необхідний сервіс, асортимент товарів та послуг в одному місці — у ТРЦ Happy Mall.

Обʼєкт повністю готовий до дотримання карантинних заходів, а основний пул орендарів — це магазини повсякденного попиту, робота яких не вимагає жорстких обмежень.