Опубліковано

Decathlon закриває останні магазини в США та фокусується на онлайн-торгівлі

Decathlon, французька мережа магазинів одягу та спортивного інвентарю, закриває два останні стаціонарні магазини в США — у Сан-Франциско та Емерівіллі. Пандемія вдарила у бізнес рітейлера, який продовжить розширювати свої онлайн-продажі.

Decathlon також має намір продавати свою продукцію в магазинах інших американських мереж, таких як Walmart та Target, — пише WH.pl

- Ми змінюємо нашу бізнес-модель у відповідь на поточну ситуацію на ринку, щоб краще відповідати очікуванням споживачів. Наша пропозиція добре прийнята на американському ринку — за останні кілька років ми зафіксували рекордне зростання продажів. Проте, щоб зберегти це зростання, ми маємо адаптуватися до умов сучасного ринку. Ми закриваємо стаціонарні магазини, а наш асортимент буде доступний в інтернет-магазині та в дедалі більшій кількості партнерських роздрібних мереж, — сказав Крістіан Ольє, генеральний директор Decathlon USA.

Decathlon прибув у Сан-Франциско у 2017 році із амбітними планами розширення. Проте американські мережі спортивних магазинів уже кілька років борються із проблемами. В останні роки з ринку зникло кілька відомих вивісок.