Українські рітейлери закликають міжнародні компанії закрити бізнес у Росії
- Фото:
- epravda.com.ua
Великі українські мережі звернулися до міжнародних компаній, які працюють на території держави-агресора, із закликом зупинити бізнес у Росії.
Так, Fozzy Group закликала міжнародні компанії, які продовжують працювати на території держави-агресора РФ, "прокинутися і схаменутися".
"Прокиньтеся! Схаменіться! Перечитайте уважно цінності вашої компанії і знайдіть, де там написано про боягузтво, безхребетність і жадібність. Прямо зараз в Україні гинуть люди, ні в чому не винні діти, чоловіки і жінки різного віку та професій — усі ті люди, яких ви називаєте своїми покупцями, задовольняєте їхні потреби та сегментуєте.
У ці дні світова спільнота уважно і з тривогою спостерігає за подіями в Україні та сегментує бренди. Сегментів буде лише два: компанії першого вийдуть з цього жахіття з честю, другого — зганьблять себе", — ідеться в заяві Fozzy Group.
"Ми бачимо неймовірні приклади Apple, Ikea, Google, Microsoft, Nike, IBM. Запитайте себе: чи є в цьому списку ваша компанія? Чи пробачать наступні покоління вашу малодушність і нерішучість? З ким і з чим асоціюватимуть ваш бренд уже завтра? Так, уже завтра!
На вас давитимуться. Ваша держава. Інші ритейлери, до яких ми вже звернулися за підтримкою. Громадська думка та ваше власне сумління. Оскільки ви особисто точно знаєте, як правильно вчинити.
Щоб потім чесно дивитися в очі вашим дітям, які, на відміну від наших, не ховаються в підвалах і бомбосховищах, не лишаються без світла в лікарнях, не втрачають батьків щохвилини, поки ви зволікаєте.
Можливо, ви будете змушені ухвалити це рішення все одно. Можливо, через тиждень, можливо, через два, але пляма на репутації вашого бренду лежатиме десятиліття", — додали в компанії.
Там закликали міжнародні компанії відмовитися від будь-яких видів співпраці з Росією "зараз".
"Якщо у вашого керівництва чи акціонерів немає совісті, заявіть про свою особисту позицію. Доведіть, що совість є у вас", — додали у Fozzy Group.
Мережа супермаркетів VARUS також звернулася до міжнародних компаній, які продовжують працювати в РФ.
"Українські ритейлери обурені відсутністю реакції провідних FMCG-брендів на агресію Російської Федерації в Україні. Міжнародні компанії продовжують роботу в звичайному режимі, коли українські родини залишають свої домівки, а діти гинуть.
Українські ритейлери не впевнені, що бездіяльність світових брендів принесе користь вашій бізнес-етиці та прибутку в стратегічній перспективі. Споживачі у всьому світі об’єднуються за Україну, міжнародні знаменитості висловлюють свою прихильність до українського народу.
Легендарні бренди, такі як Apple, Ikea, Google, Microsoft, Nike, обирають демократію та права людини і йдуть з ринку РФ. І в такі моменти ми впевнені, що ваша репутація, а отже, і процвітання для вас більш цінні на перспективу наступних років, ніж ваш прибуток у другому кварталі цього року.
Це жахлива війна, яка може призвести до сценарію Третьої світової війни, якщо демократичний світ не залишиться об’єднаним навколо цінностей, які він декларує", — ідеться в заяві VARUS.
"Ми закликаємо штаб-квартири глобальних FMCG-компаній негайно вжити сміливих дій і залишитися вірними своїм місіям та цінностям: припинити всі бізнес-операції в Російській Федерації. Інакше це можна розглядати як допомогу та підтримку терору та військових злочинів, за які Росія вже несе відповідальність", — ідеться в заяві компанії.