Сервіс Glovo відновлює роботу, щоб зробити послуги з доставки товарів першої необхідності доступними в Україні
Після ретельного аналізу, компанія Glovo відкрила сервіси у 20 містах України, включаючи Київ, щоб товари першої необхідності з асортименту аптек, продуктових магазинів та партнерських ресторанів були доступними для населення.
Минулого тижня компанія зробила сервіс доступним в обмеженому режимі (з 10:00 до 18:00) у містах Західної та частково Центральної України, а також у декількох районах Києва. Такі дії було викликані підвищеним попитом на життєво важливі послуги для мешканців та ГО, які не можуть отримати доступ до продуктів харчування, ліків і товарів першої необхідності.
Компанія Glovo не матиме жодної фінансової вигоди від надання цих послуг в Україні та відмовляється від комісії за користування платформою для партнерів, громадських організацій та аптек. Операційний дохід компанії від доставки для користувачів буде перерахований українській ГО «Повернись живим», який допомагає українським військовим. Враховуючи нинішні обставини, формування доходу активних кур’єрів було адаптовано таким чином, щоб вони могли забезпечити себе та свої сім’ї. Усі підключені до платформи кур’єри мають місцеве та міжнародне страхування та у разі нещасного випадку можуть отримати компенсацію медичних витрат.
Оскільки групи людей самостійно організовують доставку товарів для надання допомоги людям, існує очевидна потреба в платформі Glovo, що допомагає надійно та безпечно поєднувати партнерів, кур’єрів і користувачів. З моменту відновлення роботи в Україні у додатку представлені близько тисячі локацій партнерів, а замовлення доставляють понад 700 кур’єрів. Піклуючись про безпеку користувачів, кур’єрів та партнерів, компанія Glovo запровадила додаткові заходи та протоколи безпеки.
Саша Мішо, співзасновник компанії Glovo, прокоментував: "Спостерігаючи як згуртувалися кур’єри, щоб допомагати людям, ми підтримуємо Україну та поєднуємо людей, поновивши роботу нашої технологічної платформи. Ми розуміємо гостру необхідність українських громадян у Києві та інших містах мати доступ до продуктів харчування та інших товарів. Водночас у рамках нашої глобальної ініціативи Glovo Access ми виділили стартовий фонд у розмірі 500 тисяч євро для підтримки гуманітарних зусиль ГО, кур’єрів і партнерів в Україні та допомоги біженцям у сусідніх країнах. Це початок нашої ініціативи щодо створення фонду відновлення".
Дмитро Расновський, генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі і Центральній Азії, додає: "В Україні відчувається брак необхідних логістичних послуг на місцях. Ми зіткнулися з гуманітарною кризою, люди похилого віку насилу отримують доступ до продуктів харчування — базові потреби залишаються незадоволеними. Відновивши роботу нашої платформи, ми маємо можливість позитивно вплинути та підтримати тих, хто потребує допомоги прямо зараз. У перші дні війни кур’єри використовували різні канали для зв’язку та координації доставок, однак наша логістична інфраструктура робить надання необхідних послуг значно легшим та безпечнішим«.
Пріоритетом для компанії Glovo є безпека співробітників офісу, користувачів, кур’єрів та партнерів, тому керівництво уважно стежить за розвитком подій в Україні, щоб оцінити та при необхідності впровадити будь-які заходи. У випадку загострення ситуації компанія Glovo негайно припинить виконання замовлень, а всі кур’єри повинні дотримуватися необхідних протоколів безпеки. Зараз час роботи в різних містах відрізняється відповідно до місцевої комендантської години.
9 березня сервіс відновив роботу у Києві. Користувачі вже можуть замовити необхідне через баббли «Супермаркети», «Їжа», «Магазини», «Glovo Express». У додатку представлені партнери Varus, ЕКО маркет, Eva. Сервіс продовжує вести перемовини з партнерами щодо підключення до платформи з 0% комісією. Для замовлення з мікрофулфілмент центрів Glovo Express компанія свідомо розширила радіуси доставки, щоб максимально покрити Київ та розширити можливості киян для замовлення. Для киян у додатку Glovo діє баббл «Здоров`я» з контактними телефонами лікарів різного профілю для безкоштовних консультацій. За кілька днів ця опція стане доступною у всіх 20 містах України.
У Києві сервіс Glovo працює з 10:00 до 18:00. У разі повітряної тривоги додаток автоматично припиняє роботу та відновлює після її закінчення. Під час тривоги всі замовлення скасовуються, а кошти повертаються користувачам.
Більш детальну інформацію про те, як Glovo продовжує надавати підтримку своїй команді та людям в Україні та сусідніх країнах, можна знайти тут.