Що таке роздрібна торгівля?
Роздрібна торгівля, роздрібна торгівля та роздрібні торговці. Ви, напевно, вже чули ці терміни, але що вони означають?
Роздрібна торгівля, за визначенням, — це продаж товарів чи послуг від підприємства споживачеві для використання. Роздрібна угода здійснюється з невеликою кількістю товарів, тоді як оптова торгівля пов’язана із закупівлею товарів у великих масштабах. Роздрібні угоди слід плутати з онлайновими угодами від VIP Casino, де можна грати на гроші. Товари повинні продаватися з однієї точки безпосередньо споживачеві для її кінцевого використання.
Що таке ланцюг постачання?
Ланцюжок постачання — це процес, який відбувається між компаніями та постачальниками для того, щоб розподілити продукцію кінцевим споживачам. Саме так товар чи послуга доставляється споживачам. Роздрібні торговці повинні розуміти свій ланцюжок постачання, щоб гарантувати отримання потрібних товарів за доступною ціною в розумні терміни.
1. Виробники та оптовики
Виробники виробляють товари із сировини за допомогою машин та робочої сили. Після завершення виробництва оптовики купують товари та продають їх роздрібним торговцям. Оптовики продають роздрібним торговцям велику кількість товарів за низькими цінами.
2. Роздрібний продавець (також відомий як торговець)
Роздрібні торговці купують товари або в оптовика, або у виробника. Потім вони продають ці товари в невеликій кількості кінцевим споживачам.
3. Споживач (кінцевий користувач)
Купує товари у роздрібного продавця у невеликих кількостях задоволення попиту.
Поширені типи роздрібної торгівлі
Роздрібна торгівля буває різних форм та розмірів; кожна з них має свої плюси та мінуси. Залежно від типу бізнесу, одна модель роздрібної торгівлі може бути більш підходящою, ніж інші.
- Незалежний роздрібний продавець: Незалежний роздрібний торговець — це той, хто будує свій бізнес із нуля. Зазвичай власник робить все сам, але у нього можуть бути помічники або він може найняти когось додатково.
- Існуючий роздрібний бізнес: Існуючий роздрібний бізнес — це, як випливає з назви, роздрібний бізнес, що діє. Як правило, хтось успадковує або купує існуючий бізнес і бере на себе його володіння та обов’язки.
- Франшиза: Франшиза — це існуючий бізнес-план, що включає назву, захищене торговою маркою, вже певний набір продуктів і встановлені бізнес-концепції. Компромісом при купівлі прав на франшизу є те, що зазвичай існують основні правила та процеси, яких необхідно дотримуватись, щоб зберегти права на франшизу, а також внески, які необхідно вибрати та сплачувати власнику франшизи.
- Дилерство: Дилерство — це щось середнє між франшизою та незалежною роздрібною торгівлею. Роздрібний продавець, який працює з дилерським центром, має ліцензію на продаж продукції певної марки (зазвичай це кілька марок).
- Мережевий маркетинг: Мережевий маркетинг, чи багаторівневий маркетинг, — це бізнес-модель, у якій продаж товарів залежить від людей мережі.
Як рітейлери можуть отримати вигоду від програмного забезпечення для роздрібної торгівлі?
Може здатися таким, що лякає перехід від традиційного, апаратного касового апарату до хмарної POS-системи, але цей перехід того вартий. Рітейлери можуть багато виграти від використання POS, починаючи від функціональності та закінчуючи аналітикою та звітністю.