Опубліковано

Lidl заохочуватиме українців купувати у своїх магазинах. Мережа транслює рекламу українською мовою

Теги:
Lidl
жорсткий дискаунтер
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Мережа Lidl Polska вирішила використати субтитри українською мовою в окремих своїх рекламних роликах.

Таким чином компанія хоче спонукати людей з України купувати у своїх магазинах. Оператор стверджує, що наголошує на культурі інклюзивності, яка має допомогти біженцям знайти себе в польській дійсності.

За даними Прикордонної служби Польщі, з початку російського вторгнення в Україну до Польщі прибуло понад 2 млн. біженців. При цьому незнання польської мови багато в чому ускладнює повсякденну діяльність багатьох з них. Щоб допомогти таким людям, мережа Lidl вирішила публікувати обрані оголошення про вакансії українською та проводити уроки польської мови для нових співробітників. Крім того, всі каси самообслуговування у магазинах мережі також опціонально працюють і на українській мові. Також оператор вирішив запровадити титри українською мовою у деякі свої рекламні ролики.

"Перші матеріали з підписами українською мовою стосуються великодньої теми", - говорить Олександра Робашкевич, керівник відділу корпоративних комунікацій та соціальної відповідальності в Lidl Polska. Рітейлер сподівається, що такий жест змусить людей, які приїжджають з України, відчути себе більш інтегрованими у місцеве суспільство.

«Майбутні свята цього року будуть винятковими – багато поляків запрошуватимуть українські сім'ї до своїх столів. А через тиждень після цього свої свята відзначатимуть православні віруючі та греко-католики, багато з яких є громадянами України. Тому це вдвічі важливіший час», - додає Олександра Робашкевич.

Schwarz Group, до якої входять, зокрема, Lidl Polska виділила 10 000 000 євро на допомогу громадянам України, які постраждали від війни. Крім того, польська філія мережі Lidl допомагає, жертвуючи свою продукцію недержавним організаціям.