Опубліковано

5 трендів на ринку алкоголю у 2022 році

Аналітики ринку виділяють 5 основних тенденцій, що формують споживання алкогольних напоїв у 2022 році. Чи вплинуть коливання попиту на логістику у сфері виробництва напоїв?

Зростання продажів у рестораціях

Звіти 2021 року, показують, що споживачі все більше використовують можливість спілкування поза домом. Продажі в барах, ресторанах і пабах різко зросли в Європі та Великобританії в третьому кварталі.

Продажі вина збільшуються, але ринок все ще не відновився з 2019 року

Згідно з даними аналізу ринку напоїв IWSR, опублікованими в жовтні 2021 року, у першому півріччі минулого року світові продажі вина зросли приблизно на 5% у порівнянні з 2020 роком. Однак кількісні продажі в окремих категоріях все ще залишаються нижче рівня з 2019 р. Також можна помітити, що споживачі п’ють менше вина, але надають перевагу вищої якості.

Дані Wine Intelligence показують, що 39% споживачів на ключових світових ринках свідомо обмежують споживання вина.

Зміна смаків споживачів

Окрім коливань попиту, змінюється й вибір споживачів щодо виду алкоголю. Помітно зростає інтерес до вживання коктейлів і міцних напоїв.

З іншого боку, група любителів вина старіє, а значить, інтерес до цього напою серед молодших споживачів падає. Однак ця тенденція може змінитися і інновації — це шанс підвищити інтерес до вина. Згідно з останніми дослідженнями, двом із трьох людей віком до 34 років важливо бути в курсі нових тенденцій. Тож якщо постачальники зосередяться на креативних маркетингових стратегіях і запропонують нові смаки, вони можуть популяризувати вина для молодшої цільової аудиторії. Як у випадку з джином та крафтовим пивом.

Сервіси доставки їжі збільшують продажі алкоголю

Минулого року відбулося рекордне використання додатків для онлайн-замовлення їжі, що також сприяло зростанню продажів алкогольних напоїв. Попри те, що ресторани продовжують боротися обмеженнями у діяльності, домашнє споживання їжі залишається на високому рівні.

Зростання попиту на високоякісні вина

У 2021 році зріс попит на якісні та дорожчі вина. Споживачі, які раніше виділяли кошти з бюджету на відвідування ресторанів, швидше за все, зараз перенаправили їх на покупки якісної їжі та напоїв для споживання вдома.

Нові тенденції споживання алкоголю та непередбачувані коливання попиту суттєво вплинули на логістику промисловості напоїв. Оператори повинні бути готові приймати рішення, які, з одного боку, полегшать постачальникам адаптацію до швидких змін на ринку, а з іншого — зменшать витрати.