Опубліковано

Mondelez фіксує збільшення продажів, водночас війна в Україні обходиться в сотні мільйонів доларів

Теги:
Mondelеz
Фото:
www.tuwroclaw.com

Виробник кондитерських виробів та снеків Mondelez мав прибутковий квартал завдяки подорожчанню та збільшенню обсягів виготовлення шоколаду та печива. Водночас війна в Україні коштує компанії сотні мільйонів доларів.

Власник брендів Oreo, LU, Milka і Côte d’Or зафіксував зростання продажів на 7,3% у першому кварталі 2022 року до 7,76 млрд доларів США (7,3 млрд євро), що є кращим показником, ніж очікувалося. Такий високий дохід пояснюється зростанням цін на продукти та постійним попитом споживачів. Але є і зворотний бік — операційний прибуток був на 189 млн доларів (180 млн євро) нижчим через війну в Україні, оскільки виробнику довелося закрити два заводи.

До кінця року Mondelez очікує подальшого зниження доходу на 200 мільйонів доларів (190 мільйонів євро) через втрату прибутку в Україні. Виробнику доводиться шукати альтернативи певним продуктам: наприклад, від минулого року Україна виробляла вафлі.

У результаті зростання витрат компанія буде змушена продовжувати підвищувати ціни на багатьох ринках. Згодом таке підвищення може вплинути на споживання продукції, хоча поки що така динаміка не була зафіксована.