Чому кожному бізнесу потрібний сайт?
Перебування компанії в Інтернеті, незалежно від сфери, може мати величезний вплив на її успіх. Важко повірити, але навіть у наш час деякі компанії не усвідомлюють, що більшість їх клієнтів відвідують їхній сайт перед здійсненням покупки.
Заняття міцної позиції в Мережі вашим сайтом може мати ключову роль в обороті вашого підприємства. Так, якість вашого сайту звичайно впливає на просування, але мета цієї статті — виділити значущість самого наявності сайту.
Веб студія «Фенікс Індастрі» допомогла сотням компаній різного розміру, організовуючи для них цифрове перебування. У деяких випадках організації не наважуються вийти в Інтернет, тому що думають, що недостатньо технічно підковані і не розуміють як управляти сайтом. В інших випадках людей турбує ціна.
Відмінна новина в тому, що є рішення, яке вам підійде. А якщо це звучить непереконливо, то ось головні передумови, чому для вашого бізнесу важливо мати сайт:
Надійність
Одна з головних обставин, що обґрунтовують необхідність сайту в будь-якій комерційній сфері, — це збільшення авторитету вашої компанії. Найімовірніше, у вас є кілька конкурентів, які пропонують такі ж послуги. Один із методів виділитися — зробити чудовий сайт, на якому солідно та з користю викладено інформацію для покупців.
Без сайту люди можуть сумніватися у вашій порядності як компанії. Наявність сайту — це можливість справити хороше перше враження та запевнити цільову аудиторію у тому, що ваш бізнес не підроблений.
Бренд
Продемонструвати можливим клієнтам власний бренд — одна з найважливіших речей, яку ви можете і повинні зробити. Позначивши, хто ви, що ви уявляєте і за що виступаєте, ви збільшуєте можливість того, що клієнти зроблять покупку саме у вас.
Це теж виділить вас із числа конкурентів. Без сайту зробити це може бути неймовірно важко, тому що люди не можуть просто знайти підтверджені та актуальні дані про ваш бізнес. Такими є реалії 21 століття.
Ліди
Одним із вагомих аргументів на користь створення сайту є те, що він може залучати нових клієнтів попитом, якому немає рівних в офлайні.
Коли люди будуть знаходити вас в Інтернеті, зацікавившись вашим продуктом або послугою та захочуть з’ясувати більше, вони отримають ваші контакти саме завдяки сайту, що неодмінно підніме вам продаж. Незважаючи на те, що сайт аж ніяк не безкоштовна розвага, при відповідальному підході, будь-який сайт окупається з лишком.
Органічний трафік
Після того, як ви підключитеся до Інтернету та забезпечите сайту SEO-оптимізацію, ви зможете з’являтися у пошукових результатах Google. Це означає, що люди будуть проводити перше знайомство з вами та з вашим бізнесом саме через пошукову систему. Це дає вам можливість істотно збільшити клієнтську базу, тому як SEO зазвичай є потужним з усіх підрозділів веб-маркетингу в переважній більшості ніш, адже меж кількості користувачів практично немає.
Економія вашого часу та клієнтський сервіс
Майже всі компанії отримують дзвінки від потенційних або існуючих клієнтів, що задають звичайні питання про місцезнаходження та години роботи. Якщо ви пропустите дзвінок, клієнт залишається незадоволеним. Дзвінки можуть відволікати ваших службовців від більш насущних справ вашого бізнесу. Сайт здатний скоротити ці дзвінки та підвищити внутрішню продуктивність співробітників. Одночасно це допомагає клієнтам шукати корисні дані без сильної потреби дзвонити по телефону, що в результаті забезпечує більш комфортну співпрацю з клієнтами.
Новини та оголошення
Оскільки ваш сайт працює цілодобово і без вихідних, вам просто буде опублікувати оновлення та оголошення для власних клієнтів. Це метод тримати клієнтів у курсі всього, що ви робите. Вражаючи клієнта якоюсь акцією, ви примножите ефект від продажу.
Цифровий маркетинг
Якщо ви плануєте використовувати цифровий маркетинг для підвищення кількості потенційних клієнтів і розвитку свого бізнесу, вам, швидше за все, знадобиться залучити трафік на сайт або окрему його сторінку. Вірним ходом буде спочатку, вивчити історію трафіку та поведінки вже наявних клієнтів, перш ніж запускати рекламну кампанію або SEO-просування. Навіть мінімальна кількість трафіку на вашому сайті вже дозволить на старті мати орієнтир на постійних клієнтах, отримуючи найвищу рентабельність від вкладень у рекламу. Це те, що не можна налаштувати заднім числом, тому краще запустити свій сайт завчасно, навіть якщо ви не плануєте до рекламної кампанії зараз.
Висновок
Сучасні сайти стали невід’ємною частиною бізнесу. Ми радимо обзавестися власним доменом, якщо у вас його все ще немає. Навіть найпересічніший web-сайт вже на порядок ефективніший за роботу в офлайні. До того ж у майбутньому ви завжди можете його покращити або переробити. У цій справі головне — почати, і у вас все вийде!