Опубліковано

Сільпо на Retail Trends 2022: ритейлери України швидко відреагували на нові потреби споживачів

«Усі розуміли, наскільки важливо, щоб на полицях магазинів були продукти. Коли не вистачало робітників у магазинах чи водіїв вантажівок, люди приходили на роботу прямо з вулиці», – розповіли про торгівлю під час війни представники однієї з найбільших українських мереж магазинів.

«На початку бойових дій у нас була проблема з відсутністю водіїв. Не було кому доставляти продукцію зі складів до магазинів. На всіх транспортних підприємствах була ця проблема, оскільки до війська забрали чоловіків від 18 років. Щоб вирішити цю ситуацію, ми оголосили, що шукаємо волонтерів не лише як водіїв вантажівок, а й для роботи на складах», — розповіла Анна Бриніна, керівник департаменту продукції, що швидко псується, Fozzy Group.

У перші дні війни люди приходили на роботу в магазини прямо з вулиці, щоб ритейлер мав змогу відкривати магазини та продовжувати працювати.

«На допомогу прийшли рідні наших працівників, їхні друзі та знайомі, які жили біля магазинів. Це допомогло забезпечувати безперервність роботи магазинів», — додає вона. Також Анна Бриніна наголошує, що всі зрозуміли, наскільки важливо, щоб на полицях магазинів були продукти.

«Зараз магазини працюють у штатному режимі, проблем з персоналом немає, ще й тому, що на постійну роботу зголосилися нові працівники», — додає Дар’я Віньярська, менеджер мережі «Сільпо» (ТОВ "Сільпо Фуд").

Українські роздрібні мережі взяли участь у форумі Retail Trends 2022 у Варшаві в рамках нового проекту допомоги від Wydawnictwo Gospodarcze та компанії All Retail, що пов’язує українських ритейлерів з польськими постачальниками.