Опубліковано

Франчайзі Żabka з України, Литви, Болгарії, Вірменії та Італії

Теги:
Zabka
франчайзинг
Фото:
European Supermarket Magazine

Żabka динамічно збільшує кількість франчайзі в Польщі. Два тижні тому мережа перевищила символічний поріг у 7 тисяч партнерів. Природно, що більшість франчайзі лідера ринку – це поляки, але все частіше ними стають іноземці.

Майже рік тому Żabka шукала франчайзі з України, Білорусі та інших країн для подальшого прискорення свого розвитку в Польщі. Це елемент ширшої мережевої стратегії, згідно з якою франчайзі може стати практично будь-яка людина, яка бажає керувати магазином і відповідає основним вимогам щодо підбору персоналу.

Франчайзі Żabka можуть бути іноземцями віком від 20 років, навіть без досвіду роботи. Компанія гарантує, що всі потенційні франчайзі отримають відповідну підготовку щодо ведення бізнесу. Варто додати, що зі зрозумілих причин критерії набору франчайзі, які не є громадянами Європейського Союзу, виглядають інакше, ніж у випадку «звичайного» набору. Хоча процес дещо складніший, претендентів все ще багато.

Тепер, з нагоди Всесвітнього дня культурного різноманіття (21 травня), Żabka похвалила частину своєї міжнародної команди франчайзі та співробітників. Мережа повідомила, що у неї вже є франчайзі зокрема з України, Болгарії, Литви, Італії та Вірменії.

Сама штаб-квартира мережі Żabka Polska також стає все більш різноманітною за країнами походження представників. Крім поляків, на підприємстві працюють люди з Сербії, Білорусі, України та навіть Канади.

«У Żabka є відкритість до різних груп, у тому числі національних, тому що це цінність, яка природно вписана в ДНК нашої організації. Елементом побудови рівноправної, інклюзивної організаційної культури є щоденний пошук відповіді на питання: чи можуть наші люди працювати в організації, незалежно від того, хто вони і яку національність представляють?», — каже Катажина Забратанська, менеджер з питань рівності та інклюзивності організаційної культури.

Також вона додає: "Наразі 2 відсотки людей, пов’язані з Żabka, не є поляками. Специфіка нинішньої ситуації означає, що ми приділяємо трохи більше уваги людям з України. Що було зроблено, щоб допомогти людям інших національностей краще інтегруватися: призначення на посаду помічника з культури людини, яка має досвід в еміграції та знає пов’язані з цим культурні та соціальні контексти. Тому ми, компанія, яка складається переважно з поляків, вчимося співпрацювати з цими людьми та водночас допомагати працівникам з інших країн адаптуватися до нової реальності".

З початку цього року Żabka вже придбала понад 300 франчайзі, завдяки чому мережа зуміла перевищити ліміт у 7 тисяч роздрібних партнерів. Масштаби зростання величезні, адже влітку 2020 року з мережею співпрацювало 4,5 тисячі франчайзі. Між тим, Żabka вже може похвалитися збільшенням кількості підписаних франчайзингових угод на 40% у порівнянні з 2018 роком.