Опубліковано

Свято польської торгівлі позаду: понад 1000 учасників Retail Trends 2022

Конгрес Retail Trends 2022, який пройшов у офлайн-форматі, зібрав понад 1000 учасників, у тому числі понад 100 доповідачів та понад 100 експонентів. У кількох тематичних залах було обговорено найважливіші тенденції та майбутнє торгівлі та індустрії FMCG у Польщі, регіоні та світі.

Після онлайн-формату конференції FMCG Market Congress і Cosmetics Industry Forum організатори зробили захід під зонтичним брендом Retail Trends офлайн. Формула Retail Trends 2022 передбачає створення відкритої спільноти та місця, де FMCG та косметична індустрія діляться досвідом та черпають натхнення. Це також простір для розмов, зустрічей та дискусій між учасниками, спікерами та компаніями, які беруть участь у заході.

Програма Форуму та Конгресу була насичена численними презентаціями та панельними дискусіями, в яких взяли участь представники торгових мереж, інтернет-магазинів, виробничих компаній, постачальників послуг для торгівлі, FMCG, дослідницьких та консалтингових агентств. Темою конгресу були явища та тенденції, що впливають на ринок продуктів харчування та косметики.

Обговорення, дебати та зустрічі відбувалися в тематичних залах: «Тенденції цифровізації та остання миля», «Тенденції в комерційних форматах» та «Тенденції споживачів». Також було створено Ukrainian Room, де польські постачальники могли поспілкуватися з представниками українських торгових мереж, які бажають налагодити ділові контакти.

Українські роздрібні мережі гостювали на Retail Trends 2022 в рамках нового проекту від Wydawnictwo Gospodarcze та видання All Retail, який пов’язує українських ритейлерів з польськими постачальниками. З вітчизняних торгових операторів на форумі у Варшаві, зокрема, побували представники мереж «Сільпо», «Фора», SPAR, «Свій маркет», «Дивоцін», EVA, «Сім23», АТБ та ін.

У стартап-залі від foodtech.ac свою продукцію представили найінноваційніші польські фудстартапи.

Виставковий простір був заповнений стендами з понад 100 експонентами з харчової та косметичної галузі, де покупці мали можливість познайомитися з постачальниками та ознайомитися з останніми пропозиціями.