Lavazza попереджає ритейлерів про зростання цін через інфляцію
- Фото:
- Biz.liga.net
Виробник кави Lavazza став останнім брендом, який попередив своїх роздрібних торговців про підвищення цін, намагаючись впоратися зі зростанням інфляції.
За словами генерального менеджера Lavazza у Великій Британії П’єтро Мацца, компанія веде переговори з ритейлерами про те, як впоратися зі зростанням витрат після того, як ціна кілограму кавових зерен зросла на 3 долари за останні 14-16 місяців до приблизно 15 доларів.
"Ми спостерігаємо зростання вартості зерен в середньому на 80% за рік. Нас усіх чекають важкі часи. Ситуація викликає занепокоєння і залишатиметься ще деякий час, тому ми повинні підтримувати розмову з роздрібними торговцями якомога вільнішою та відкритою", — сказав генеральний менеджер.