Опубліковано

АТБ та NTI Loyalty запустили перший в Україні патріотичний благодійний проект «Брайти» з технологією AR

28 червня відбувся офіційний запуск першого національного благодійного проекту «Брайти», який реалізується корпорацією «АТБ» у співпраці з компанією NTI Loyalty та дитячим фондом ООН (UNICEF). Фонд надав інформацію про мінну безпеку для розробки гри та допоміг у формуванні ідеї щодо спрямування фінансової допомоги.

NTI Loyalty – компанія, яка надає інноваційні рішення для рітейлу, використовуючи діджитал підходи, які відповідають зростаючим потребам сучасних покупців.

Головною метою благодійного проекту є збір коштів на створення першого всеукраїнського реабілітаційного центру «Незламні» у Львові. А саме на лікування та реабілітацію дітей з вибуховими травмами які вони отримали внаслідок агресії росії.

За прогнозами ДСНС, якщо навіть війна завершиться сьогодні, на розмінування знадобляться ще 10 років. Проблема має прогресуючий характер та буде актуальною протягом декількох років після закінчення війни. Отже, потрібен системний підхід до її вирішення.

«Для нас це суто благодійний проект. Весь прибуток від продажу благодійних товарів ми віддамо на потреби центру реабілітації «Незламні» через благодійний фонд АТБ.

З початку війни, вся велика команда корпорації АТБ працює у посиленому режимі 24/7 та вже надала українцям гуманітарної допомоги на суму понад 200 мільйонів гривень. Тому цей проект дуже особливий для нас і ми сподіваємося зробити вагомий внесок в успішне виконання його мети", — підкреслив Борис Марков, генеральний директор корпорації "АТБ".

Валерій Бондар, директор з маркетингу "АТБ":

"АТБ разом з компанією NTI Loyalty створили інноваційне рішення по збору коштів через краудфандингову платформу "Брайти".

Брайти — це уявний світ супергероїв які уособлюють справжніх героїв цієї війни що наближають нашу перемогу.

Складовими рішення є:

1. Ігровий мобільний застосунок в Apple Store та Google Play

2. Можливість внутрішньоігрових покупок з відрахуванням усіх коштів на потреби дітей.

3. Колекційні фішки.

4. Альбом для колекціонування з ігровим полем

5. Тубус з легендарними фішками

6. Настільна гра про мінну безпеку".

___________________________________________________

"Запроваджуючи цю платформу ми ставимо на меті не лише збір коштів на лікування дітей, але і :

  • патріотичне виховання молоді;
  • навчання дітей правилам мінної безпеки;
  • вшанування українських героїв.

Для багатьох дітей війна стала великим стресом і дуже важливо пояснювати їм що саме відбувається. Найкращий спосіб зробити це — через залучення у гру. Завдяки цій платформі ми плануємо залучити не тільки дітей, але й дорослих Українців, бо внесок кожного дуже важливий", — зазначив Костянтин Мельников, CEO NTI Loyalty.

Усі залучені кошти підуть до Лікарні Святого Миколая, яка стала місцем порятунку для сотень маленьких українців, які постраждали від війни.

З початку повномасштабної війни, в Україні загинуло понад 300 дітей. Після консультацій з UNICEF, виявилось що основним фактором ураження дітей під час війни є вибухові травми. Травми виникають через обстріли та небезпечне поводження з боєприпасами що не розірвалися. У лікарнях опиняються діти з мінно-вибуховими травмами, вогнепальними пораненнями, опіками, а також переломами різної складності. Вибухові поранення часто призводять до ампутації кінцівок та інших травм і, як наслідок складних оперативних втручань, довгої реабілітації. Більшість дітей відправляється на лікування за кордон, бо в Україні комплексна система реабілітації наразі не створена.

Партнери проекту:

Мережа АТБ — спрямовує весь прибуток на допомогу дітям.

UNICEF — методологічна підтримка у розробці гри, ідея щодо спрямування коштів.

Live Animation — розробка мобільного додатку та дизайну товарів.