Які зміни варто очікувати на ринку українського інтернет-рітейлингу
Український ринок інтернет-рітейлингу демонструє тенденцію до зростання. В умовах конкуренції бізнес має постійно вдосконалюватися, аби забезпечити користувачам зручні та комфортні умови для придбання товарів і послуг.
Зміни на ринку українського інтернет-рітейлингу
В умовах сучасної конкуренції в сфері інтернет-рітейлингу для багатьох підприємств основним завданням є утримання на плаву. У тих, хто зміг правильно відреагувати на попит у нових і несподіваних сферах, показники стрімко зросли. Отже, варто подумати про майбутнє та підготувати бізнес до зростання, враховуючи кілька тенденцій на українському ринку.
Злиття онлайн і офлайн торгівлі
Рітейлери, представлені в інтернеті, отримуватимуть більше продажу, якщо перенесуть бізнес з віртуальних до звичайних магазинів. І навпаки: наземні торгові точки повинні мати інтернет-майданчики. Багато підприємців це зрозуміли та втілили у реальність. Казино не стало виключенням, і яскравим прикладом є Slots Сity. Різноманітні ігрові автомати представлені як на сайті закладу, так і в звичайних наземних залах.
Зростання онлайн продажів
Протягом наступних п’яти років споживачі будуть купувати як офлайн, так і онлайн. Оскільки показники інтернет-продажів продовжать зростати, роздрібним продавцям слід об’єднати свої фізичні та цифрові канали, щоб отримати максимальний прибуток. При цьому покупці обиратимуть продавців, які представлені в Мережі, навіть якщо купуватимуть товари у звичайних магазинах.
Електронні платежі
Із появою інтернет-торгівлі спостерігається зростання різних форм електронних платежів. Зараз ця тенденція є вельми стійкою, отже можна стверджувати, що вона буде зростати. Платіжні системи в Україні з кожним роком стають популярнішими, з’являються нові оператори і послуги. І все ж таки переважним засобом продовжує залишатися готівкова форма. Однак власники інтернет-магазинів повністю довіряють системі онлайн-платежів, та й користувачі не бачать іншого виходу, крім як перейти на цей спосіб.
Підготовка до змін
У житті є лише одна постійна річ — зміни. Саме до них слід підготуватися підприємцям, аби стабілізувати та розвивати бізнес. Ось кілька рекомендацій:
- Оскільки потенційним клієнтам зараз важко зробити вибір, слід давати їм якнайбільше корисної та чесної інформації, що допоможе ухвалити рішення. Це стає ключовим фактором у процесі покупки.
- У майбутньому вибір формату покупки (онлайн чи офлайн) не матиме великого значення для споживача. Тому варто об’єднати та інтегрувати один в одного обох каналів покупки.
Важливо відповідати зростаючим очікуванням клієнтів та забезпечувати зручність покупок. Тут буде неможливо обійтися без цифрової трансформації.