Biedronka відкрила перший магазин для дітей
- Фото:
- Portalspozywczy.pl
У Варшаві відкрився найоригінальніший магазин Biedronka для дітей. Пропозиція включає фрукти, овочі, хліб і багато продуктів власної торгової марки. Крім того, маленькі клієнти користуються мінікошиками для покупок і касою самообслуговування. Якою є ця концепція?
Насправді у такому магазині Biedronka не можна придбати продукти: є фальшиві ціни, товари та фальшиві каси самообслуговування, але все працює і виглядає по-справжньому.
Роздрібна мережа створила дитячий магазин для ігрової кімнати Smart Kids Planet. Власник дисконтної мережі Biedronka є одним із трьох бізнес-партнерів проєкту. Інші — Allegro і Komputronik, які також відкрили свої зони.
Творці дитячого центру звернулися до Biedronka з пропозицією створити магазинну зону. Як запевняють представники комерційної мережі, переговори тривали недовго, а підписаний контракт має довгостроковий характер.
Дитячий магазин Biedronka
Biedronka стала партнером Smart Shopping Zone на фабриці Norblin у Варшаві. Мережа запрошує дітей та їх батьків пограти в касира, працівника магазину або клієнта.
«Діти навчаться робити покупки за списком, обирати інгредієнти для страв та грамотно планувати витрати», — запевняють творці проєкту. Розвага в цій зоні полягає в тому, щоб купити продукти, зазначені у списку. Діти мають на покупки не більше 50 злотих. Щоб було легше обрахувати, кожен продукт коштує 5 злотих.
У дитячому магазині Biedronka є пекарня, овочева та фруктова зони (позначена логотипом Fresh Experts), зона промислових товарів та іграшкових холодильників з напоями, молочними продуктами та замороженими продуктами. У своєму мінімагазині Biedronka рекламує власні бренди, такі як: GoBio, GoVege, BakaDor, Polaris, Dada, Vital Fresh та Mleczna Dolina. Продукти, якими граються діти, в основному мають оригінальне пакування.
Єдиний такий формат у Польщі
У магазині є невеликі візки для покупок та дві каси самообслуговування, що виглядають як дитячий варіант звичайних кас дискаунтера. Програмне забезпечення касового апарату враховує потреби дітей: ігрова кімната призначена для наймолодших, до 10 років. Biedronka врахувала той факт, що діти ще не вміють читати, тому пошук продуктів є демонстративним. Також працює сканер штрих-коду з упакування.
Магазин Biedronka для дітей є єдиним у Польщі, а також єдиним подібним концептом Jeronimo Martins у світі.