Опубліковано

IKEA збільшує продажі та інвестує в концепції міських магазинів

Теги:
IKEA
експансія
Фото:
nytimes.com

Ingka Group, найбільший франчайзі IKEA, заявив, що вартість продажів у 2021/2022 фінансовому році становила 39,5 мільярда євро. З урахуванням усього бізнесу Inter IKEA Systems, обіг досяг 44,6 млрд євро.

Такі цифри вказують на збільшення показників на 5,6% і 6,5% відсотка відповідно порівняно з минулим роком. Ingka Group наголошує, що цього результату вдалося досягти попри безпрецедентні виклики, спричинені війною в Україні, збоями в ланцюжках постачання, зростанням інфляції та тривалим впливом пандемії.

Франчайзі оголосив про інвестиції в 3 мільярди євро в розвиток магазинів в загальноміському форматі у Лондоні, Стокгольмі, Торонто та Мумбаї та в розвиток торгових точок в інших 47 місцях.

Крім того, плани включають впровадження нових цифрових інструментів, таких як IKEA KREATIV на основі штучного інтелекту, одночасно інвестуючи в магазини та нові платформи доставки для покращення досвіду клієнтів. Компанія також наголошує, що постійно інвестує, щоб ціна для споживача залишалась низькою.

Також компанія інвестує в розвиток альтернативних джерел енергії. У рамках ініціативи вартістю 6,5 мільярдів євро, спрямованої на те, щоб обмежити підвищення глобальної температури до 1,5 °C, компанія прискорила інвестиції у вітрові та сонячні проєкти в Німеччині, Іспанії, Швеції та Польщі.

Для Inter IKEA Systems, власника концепції IKEA та глобального франчайзера мережі, 2022 рік позначився зростанням продажів на 13%, що було зумовлено фактом локдаунів у попередньому фінансовому році.

Компанія відкрила свої перші торгові точки та інтернет-магазин у Південній Африці. Перший магазин також було відкрито в Сантьяго-де-Чилі, Колумбії та Перу. Нові ринки для всієї групи IKEA включають Філіппіни, Естонію, Пуерто-Рико та Оман (38 нових торгових точок).