Опубліковано

Нішева парфумерія: що потрібно знати про загадкові аромати

Сьогодні нішева парфумерія в багатьох на слуху, проте далеко не всі мають чітке уявлення про те, що це насправді. Notino розповідає, чим селектив кращий, що важливо знати при покупці нішевих ароматів та як їх відрізнити на фоні іншої парфумерної продукції.

Що таке нішеві парфуми

Щоб краще зрозуміти, що таке нішева парфумерія, варто розказати про поділ продукції на парфумерному ринку. Її розділяють на категорії:

  1. Масмаркет. Такі аромати не вирізняються тонкістю нот. Процес їхнього виготовлення та використовувана сировина простіші.
  2. Люкс. Таку продукцію виготовляють відомі бренди. Для її створення ретельно вивчають потреби аудиторії, враховують тренди.
  3. Ніша. Якщо комерційні аромати випускають на догоду моді, то селективні (нішеві) — це авторські композиції, які виробляють за канонами художнього твору. Велика увага при їхньому створенні приділяється не тільки нотам, а й особливостям розкриття композиції на шкірі. Процес виготовлення таких ароматів досить складний.

Нішеву продукцію вручну створюють відомі парфумери. У виробництві використовуються нетривіальні підходи без застосування синтетичних формул. У результаті отримують складні, унікальні аромати. Вони можуть подобатися не всім, але, як і будь-який інший витвір мистецтва, знаходять своїх шанувальників.

Характерні особливості селективних парфумів 

У чому суть нішевих парфумів? Вони мають значні відмінності від інших продуктів цього ринку:

  1. Цікаві аромати. Здебільшого для нішевої парфумерії використовують незвичайну сировину. Аромати можуть бути дивними, навіть приголомшливими. Проте вони нікого не залишають байдужими. Ноти бувають різними, загадковими, рідкісними. Запах віскі, сигаретного диму, дорогоцінного каміння, нових доларових банкнот, хрумкого снігу під ногами або підігрітих на сонці ягід — це не просто метафори. Це справжні парфуми.
  2. Натуральні, дорогі, високоякісні компоненти. Важливе значення має рік урожаю тієї чи іншої сировини та регіон її вирощування. Так, квітки апельсинового дерева частіше імпортують з країн Магрибу, есенцію гваякового дерева — з Індонезії.
  3. Обмежена кількість. Виготовляються такі парфуми невеликими партіями. У більшості випадків обсяг виробництва обмежується об’ємом сировини, яку можна одержати протягом року. Деколи тираж настільки лімітований, що парфуми надходять до бутиків по 1-2 флакони на рік.

Нішу не рекламують відомі зірки (на відміну від продукції класу люкс). Її не зустрінеш у глянцевих журналах. Всі кошти направляють не на рекламу, а на добірність сировини та ексклюзивність ароматів.

Щоб визначити, що перед вами нішевий парфум, необхідно звернути увагу на ці характерні особливості продукції. Багато що вам також розкаже флакон. На нього, як і нас сам аромат, витрачають чималі кошти. Часто флакони мають цікаве оформлення, нерідко їх декорують дорогими матеріалами — дорогоцінним камінням, натуральним деревом, шкірою та ін. Така продукція в основному має супутні сертифікати. Їх можна попросити показати при покупці.