Опубліковано

B2B взаємодія: переваги та типи роботи

Фото:
www.ag.marketing

Ведення бізнесу передбачає не тільки безпосередню взаємодію з клієнтом, а й налагодження співпраці з діловими партнерами. Операції між підприємствами є звичайним явищем у типовому ланцюгу постачання, а найпопулярнішим способом пошуку партнерів є ділові зустрічі у форматі B2B.

Business to business — форма співпраці, де покупцями та продавцями виступають юридичні особи. Така система передбачає оптову торгівлю і найпростіша її модель — реалізація товарів зі складу в певний магазин, який здійснюватиме реалізацію кінцевому споживачу. Щоб успішно працювати у форматі business to business, потрібно залучити зацікавлених партнерів та налагодити стійку форму комунікації. Важливою складовою є створення маркетингової стратегії, реклама B2B бізнесу, аудит маркетингу, управління PPC рекламою та постійна аналітика.

Якщо бізнес знаходиться на конкурентному ринку і ставить амбітні плани щодо розвитку, B2B стратегія допоможе стимулювати продажі.

Типи B2B компаній

Існує декілька типів B2B компаній, зокрема:

  1. Виробники: продають продукцію безпосередньо підприємствам або опосередковано через роздрібних торговців.
  2. Ритейлери та торгові посередники продають товари та послуги, виготовлені іншими компаніями, безпосередньо підприємствам. Роздрібні продавці та посередники можуть продавати в ecommerce, в офлайн-магазинах або ж в обох.
  3. Агенції надають консультації, нагляд і субпідрядну роботу для компаній. Наприклад, рекламне агентство управляє рекламним бюджетом бренду, розробляє та створює вебсайт, мобільний додаток, вибудовує контакти з потенційними клієнтами, веде соціальні мережі, налаштовує наскрізну аналітику та ін.

Переваги B2B:

  1. Великий ринковий потенціал. Компанії B2B можуть орієнтуватися на підприємства в багатьох галузях і регіонах, створюючи велике ігрове поле. Вони можуть спеціалізуватися в одній галузі, наприклад, технології, і стати лідерами в цій ніші.
  2. Ширша цільова аудиторія. Територія реалізації товару не обмежена, оскільки є можливість працювати не лише на місцевому ринку, а й закордоном.
  3. Мінімальний стартовий капітал. В2В-продажі не вимагають значних витрат на початковому етапі, оскільки не обов’язкво залучати велику кількість персоналу та витрачати бюджет на дорогий офіс.

Реклама та агенції: за чим звертатись?

Під час налагодження B2B партнерства, важливо розуміти цільову аудиторію, конкурентів, налагодити співпрацю. З усього ланцюжка створення та донесення цінності до споживача деякі етапи можна делегувати спеціалістам, які допоможуть залучити нових партнерів та зекономити ваш час. Зокрема:

  • Аудит маркетингу та пошук точок зростань.
  • Налаштування та ведення кампанії в Google Ads: пошук, ремаркетинг.
  • Тестування з посадковими сторінками та сегментуванням.
  • Email-маркетинг.
  • Таргетована реклама та ведення соціальних мереж.

Завдяки такій формі взаємодії B2B підприємець отримує перелік переваг, а за допомогою агенції та її аналітичних послуг, може побачити, які джерела реклами приносять заявки та продажі.