Новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва.
При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ "Галіція-Трейд".
«Компанія «Галіція-Трейд» довела свою експертність у виробництві якісного продукту, виготовляючи натуральний сік прямого віджиму ТМ Galicia. Ми пишаємось тим, що ні на день не зупинили виробництво з початку повномасштабного вторгнення та продовжували наповнювати сокові полиці смачною та, головне, корисною продукцією, дбаючи про українського споживача. Не дивлячись на виклики сьогодення, ми інвестуємо у збільшення виробничих потужностей. А це, у свою чергу, дозволяє нам сформувати повноцінний портфель брендів з різними видами продуктів, але із незмінним підходом до виробництва. Якість — наш основний пріоритет, що підтверджено також і міжнародним стандартом BRC Global Standard" — говорить СЕО компанії Ірина Бігун-Тетерка.
Новий бренд соків та нектарів «Світанок» вирішує значний перелік проблем торгової полиці, тому його поява зрозуміла, аргументована та очікувана. Асортимент бренду складається із улюблених для українців смаків: виноград, апельсин, мультифрукт, томат, яблуко ті інші
ТОВ «Галіція-Трейд» входить у групу компаній T.B. Fruit – світового лідера з переробки фруктів, ягід та овочів. Портфель брендів: соки прямого віджиму ТМ Galicia (https://galicia.com.ua/) та відновлені соки ТМ Світанок (https://svitanok-juice.com.ua/)
«Формування асортиментної лінійки «Світанок» ми довірили своєму споживачеві — були обрані лише ті смаки, які найбільше до вподоби українському покупцю і таким чином був обраний топовий, не «роздутий» асортимент, продажі якого займають більш ніж 75% всієї сокової категорії в сегменті «середня ціна». Ми доклали багато зусиль, щоб створити якісний продукт: без барвників, штучних ароматизаторів та консервантів. Та найголовніше, не жертвуючи натуральністю та якістю, зберігаємо доступні ціни для нашого споживача. До того ж, продукція ТМ «Світанок» справді з високими органолептичними показниками — найкращими серед аналогічних позицій на ринку, що підтверджено сліпими дегустаціями. Ми отримали бездоганний смак, сучасний дизайн та адекватну ціну, а це — гарантія повторної покупки та формування споживчої лояльності до бренду«, — каже Костянтин Серебренніков, директор з продажів.
Унікальністю ТМ «Світанок» є важливий емоційний акцент — символ українського відродження — літак «Мрія». Новий український бренд-елемент знайшов місце для увіковічення у багатьох сферах. Літаку присвячують мурали, повсякденний одяг, іграшки, аксесуари та різні побутові дрібнички. Цей символ не тільки полюбився українцям, а і став беззаперечним емоційним атрибутом. Компанія «Галіція-Трейд» провела ряд якісних досліджень, сумарно опитавши понад 3000 осіб. Результати показали прямий асоціативний зв’язок між розумінням образів «світанку» та «мрії» на рівні когнітивного сприйняття, тому інтеграція літачка в дизайн упаковки викликало лише позитивні емоції. Саме цільова аудиторія обирала образ та фінальну концепцію дизайну, а за упакування з літачком проголосували понад 85% респондентів.
«Емоційність проекту також додає мистецька складова, яку досі ніхто не розвивав в дизайні пакування категорії «Соки та нектари». На одній із сторін упаковки ми розмістили виставку робіт українських діджитал-митців. Ілюстратори, які створили свої роботи в моменті подій з АН-225, зберегли свої враження, а ми зафіксували їх креатив в новому форматі галереї. Незважаючи на різні стилі та почерки авторів, їх роботи однаково сильного характеру. Вразило, що сумної емоції в цій серії робіт не було. Тому це по-особливому надихає на співпрацю із даним напрямком творчості. Зараз в проекті понад 30 ілюстраторів", — говорить Юлія Корань, бренд-менеджер "Галіція-Трейд«.
Щодо дитячого формату із соломинкою, тут також не обійшлось без позитивних емоцій та інтерактиву. «Галіція-Трейд» створила правильний продукт, який обирають саме діти. При цьому зберегли атрибути від головної упаковки — літачок, сонечко, кошик з фруктами. А на боковій стороні розмістили витинанку — «виріж та збери свою маленьку мрію!». Це важливий крок виховання у дітей еко-звички — правильно утилізувати упаковку, яка у порізаному вигляді займає значно менше місця у смітнику.
Український бренд соків та нектарів «Світанок» від «Галіція-Трейд» поєднав як раціональні, так й емоційні переваги. Це оперативне вирішення потреб сокового ринку, який через повномасштабне вторгнення зазнав суттєвих змін, в тому числі — дефіцит в доступних та якісних продуктах, який не покривають дорогі імпортні нектари. Також це внесок в розвиток сучасного мистецтва та увіковічення важливого для українців образу. Тому, зустрічайте Світанок з Мрією.