Опубліковано

METRO Україна розпочали рік яскравим запуском нової комунікаційної платформи «ОПТОКУЛЬТУРА»

Теги:
Метро Україна
Фото:
kh.vgorode.ua

Першим спільним проєктом команди METRO Україна разом з креативною агенцією IAMIDEA стала рекламна кампанія «Більше — це менше», що сміливо заявила основні тези “ОПТОКУЛЬТУРИ”.

«METRO завжди був беззаперечним лідером серед місць для великих закупок кінцевих споживачів та надійним партнером для професійних клієнтів. І настав час перейти на наступний рівень в нашій комунікації, що відображала б сучасний вигляд бренду, повною мірою та зрозуміло розкривала б всі ті переваги, які можуть отримати наші клієнти, користуючись сервісами, що надає мережа. Що ж до цін, наш стратегічний вибір — забезпечити клієнтам максимально вигідні оптові ціни, що діятимуть постійно, а не брати участь в короткотривалих „змаганнях на знижках“. Тож, задача полягала в пошуку комунікаційного рішення, що змінить патерни поведінки багатьох українців як в особистих закупівлях, так і в професійних» — Павло Кожухар, СМО METRO Україна.

Павло Кожухар

Нова платформа мала вміщати в себе комунікацію глобальної місії — здійснення вдумливого регулярного продуктового шопінгу з запасом на тиждень-два, різноманітні активності для клієнтів, івенти, сервіси, оптові ціни та ще про вигоду на кожному окремому продукті.

«Що ми мали на початку? Опт, який ми розглядали як продукт, що вже давно асоціюється з брендом, бажання постійно розвивати свою аудиторію, та купу запитань про те як це працює і в компанії і в досвіді людей. Одного разу перед нами опинилася людина, що вже давно і постійно купує в МЕТRO, і цей чоловік почав нам розказувати просто щось неймовірне: як він вираховує кількість продуктів що йому потрібні, як він вираховує витрати, кількість закупок на місяць та час на них... Ми були в приємному шоці, бо тоді як раз зрозуміли, що це далеко не просто „з’їздити на закупку“. Перед нами ціла культура! І це на нашу думку классний сталий фундамент з яким можна легко праацювати в комммунікації, пояснюючи людям як ця культура працює», — говорить Ігор Фінашкін, IAMIDEA.

Ігор Фінашкін

В ОПТОКУЛЬТУРИ є свій слоган — «Більше — це менше», який став розвитком закладеної бази. Цей слоган є самою конотацією опту та вдумливого формату закупки. Чим більше купуєш, тим менше витрачаєш, дорога до магазину може бути довшою, але кількість закупок менша тощо.

Що таке ОПТОКУЛЬТУРА:

ОПТОКУЛЬТУРА — це інший підхід до життя.

На противагу імпульсивним щоденним походам у магазин, METRO пропонує усвідомлені та заплановані, тижневі, або місячні закупки усього необхідного.

ОПТОКУЛЬТУРА — це про прозорий бізнес.

Коли замість шести-семи різних постачальників і не завжди прозорих способів оплати, є один централізований партнер з якісними продуктами та сервісами.

ОПТОКУЛЬТУРА — це розуміння, що більше — це менше.

Оптовий формат закупки це про економію та планування. Коли купуючи більше продуктів на довгий період часу допомагає знизити поточні витрати на продукти.

Основним принципом оновленої комунікації став освітньо-розважальний контент.

«Важливо було розповісти про нову культуру так, щоб це було цікаво в самій формі. Ми надихались документальними проектами NETFLIX, їх простотою пояснення складних речей та крутим візуальним стилем», — сказала Тоня Кондакова, IAMIDEA.

Знайомство з ОПТОКУЛЬТУРОЮ METRO розпочинається серією роликів, в якій «професійні пояснювальники» розповідають про особливості нашої нової культури оптових покупок.

Стюардеса, провела інструктаж для відвідувачів METRO, та показала де розташовані тисячі вигідних пропозицій. Вчителька пані Інна на прикладі простої задачі показала, що більше — це менше з ОПТОКУЛЬТУРОЮ METRO, а автоінструктор показав дійсно робочий маршрут для бізнесу та дому.

Комунікаційна платформа працюватиме одразу на обидві категорії клієнтів, B2B та B2C, органічно поєднавши їх під однією «парасолькою ОПТОКУЛЬТУРИ» та стане наступним щаблем в розвитку попереднього маніфесту «Опт для всіх». А розвиток ОПТОКУЛЬТУРИ серед українців та українського бізнесу стає основною місією для METRO Україна.