Żabka Drive — абсолютно новий концепт магазинів
Żabka Drive — новий формат магазину, цільовою аудиторією яких є водії. У компанії Żabka Polska підтверджують, що ведуть роботи над торговим об’єктом у концепті drive, де водії зможуть купити каву, хот-дог або придбати продукти на сніданок. При цьому, у мережі додали, що ще зарано повідомляти подробиці з цього приводу.
Żabka Drive близька до запуску
Адам Маніковскі, віце-президент Żabka Group і керуючий директор Żabka Polska, в нещодавньому інтерв’ю для порталу Wiadomosci Handlowe наголосив, що компанія задоволена тим як працюють об’єкти Żabka у класичних локаціях. «Раніше нам доводилося відкривати магазини там, де багато покупців-пішоходів. Сьогодні, відкриваючи Żabka біля шосе, ми виконуємо функцію драйв-пойнту», — пояснює ТОП-менеджер. На пряме запитання про можливість запуску Żabka Drive він відповів: «Це одна з концепцій, над якою ми думаємо. Żabka вже довела, що вона може бути гнучкою».
Концепція Żabka Drive вже знаходиться на стадії реалізації. Відомо, що Żabka Drive може дебютувати на ринку навіть у грудні, можливо, у січні. У листопаді прес-служба мережі заявляла, що відкриття першого магазину нового типу відбудеться «найближчими місяцями».
Припускається, що перший торговий об’єкт у такому концепті буде розташований у Здуньска Воля, при дорозі з Лодзі до Шєрадза, поруч із готелем Pod Słońcem. Торгова точка у Здуньській Волі повністю ще не готова до експлуатації: не підключена інсталяція, у закладі бракує обладнання та продуктів на полицях, територія навколо павільйону не впорядкована, відсутня вивіска.
Проте відомо, що це таки торгова точка у новому форматі Żabka: об’єкт обладнано типовим для магазинів формату drive-through закритим вікном та властивим для Żabka розташуванням стін, вікон і дверей. Решту, тобто остаточний вигляд Żabka Drive, можна з легкістю візуалізувати.
Żabka, як McDonald’s
Żabka багато років зволікає з підготовкою концепції, присвяченої водіям, хоча торгові точки типу convenience концептуально не відрізняються від придорожніх магазинів. Експерти ринку, а також конкуренти мережі часом висловлювали здивування цим фактом. Лише минулого року Żabka показала пілотний магазин на АЗС самообслуговування Rakieta з асортиментом, спеціально адаптованим до такого місця, де пропозицію було розширено автомобільними товарами та гастрономією. Однак відтоді проєкт не був реалізований у значних масштабах.
Тепер Żabka йде далі та створює формат для водіїв, який може успішно функціонувати й поза АЗС. Мережа покладає на цю концепцію великі надії. Відомо, що Żabka готується відкрити подібні торгові точки у різних локалізаціях, щоб побачити, де цей формат працюватиме найкраще. Також у мережі Żabka «зазіхають» на зони відпочинку, розташовані поруч із великими магістралями (Rest area), яких близько 230 по всій Польщі. Перші Żabki в таких локаціях можуть запрацювати вже найближчим часом.